Open Nav

طراحی وب سایت حرفه ای ویژه امارات(دبی) در ایران

1539
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
22 1400 آذر

درباره طراحی سایت های فروشگاهی درکشورامارات متحده عربی چه می دانید؟

می دانیم که شهر دبی جز شهرهای بسیار مهم امارات متحده عربی  و به عبارتی قلب تجاری، بازرگانی  این کشور می باشد. بسیاری ازهموطنان  ایرانی با هدف کسب درآمد بیشتر و موقعیت تجاری بهتر به این مهاجرت می کنند.و یا اقدام به تاسیس شعبه ی نمایندگی برای معرفی محصولات خود می نمایند.

از آنجاکه در دبی نرخ مالیاتها  و قیمتها بطور قابل توجهی بالا است، اکثر شرکتهای بازرگانی و تجاری و فروشگاهها ، هتل ها ، رستورانها و... در پی یافتن شرکتی بین المللی و حرفه ای جهت طراحی وب سایت خود هستند. بعلاوه می دانیم که دبی یک شهر توریستی – گردشگری است و بسیاری از توریست ها فرصت خرید حضوری از فروشگاه ها و مقایسه قیمت ها و دیدن تمام محصولات و برندها را ندارند و و بالطبع به دنبال یک فروشگاه آنلاین هستند.

علاوه بر دبی شهرهای ، ابوذبی ، شارجه ،عجمان و... نیز جز شهرهای مهم تجاری –توریستی امارات متحده عربی محسوب می شوند.که مشتریان و متقاضیان بسیاری برای استفاده از خدمات فروشگاه آنلاین را دارند.

پس برای همه ی مدیران و صاحبان مشاغل متقاضی وب سایت در امارات متحده عربی آشنایی و مشاوره با مرکز تخصصی طراحی وب زئوس ضرورت دارد.

مرکز طراحی وب زئوس  با 20 سال سابقه در زمینه طراحی وب سایتهای شرکتی ، شخصی ، دولتی، پزشکی و دانشگاهی چند زبانه و فروشگاهی متعدد با درگاه پرداخت آنلاین و ... و نیز بازاریابی اینترنتی وکلیه ی خدمات مربوط به راه اندازی و توسعه وب سایت و موبایل آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان در شهرهای مختلف کشور امارات می باشد.

شرکت طراحی وب زئوس  با داشتن کارشناسان متخصص درحوزه بازاریابی اینترنتی و پیاده سازی وب سایت های حرفه ای جز یکی از بهترین شرکت های انتخابی شما در ایران و دبی خواهد بود.این شرکت با ارائه خدمات گسترده در زمینه طراحی وب ، فروشگاه های آنلاین ،دیجیتال مارکتینگ ، طراحی لوگو ،بهینه سازی وب سایت (سئو) و.. بهمراه یکسال پشتیبانی رایگان 24 ساعته همراه و همگام شما در پیوستن به بازارهای جهانی و معرفی محصولات و خدمات شما به سراسر دنیا خواهد بود .

شرکت زئوس همچنین آماده ارائه خدمات به هموطنان ایرانی و مقیم در شهرهای راس الخمیه ، فجیره، ام القوین ، دبا وخورفکان می باشد.

این شرکت دارای بیش از 1000 نمونه کار برای طراحی قالب، لوگو و وب سایت می باشد که با مراجعه به وب سایت zeus.ir یا zeusir.com  و دیدن نمونه کارها می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.علاوه بر این شرکت طراحی وب زئوس هیچگونه محدودیتی برای  مشاوره  ندارد و تمامی مشاوره ها و پشتیبانی ها  برای ساکنان خارج از ایران بصورت حضوری در دفتر دبی یا  از طریق واتساپ ، تلگرام یا اسکایپ به صورت 24 ساعته  و رایگان صورت می پذیرد. متقاضیان همو طن مقیم ایران نیز می توانند با مراجعه به دفاتر تهران ، شیراز ، کیش و یا با تماس با شماره های ثابت و همراه از مشاوره و خدمات تیم فنی و حرفه ای زئوس بهره مند گردند.
چراکه طراحی وب سایت  طبق نظر و سلیقه مشتریان بصورت crm ( کد نویسی صفر تا صد پروژه) یا ورد پرس با در نظر گرفتن تمامی اصول بهینه کدنویسی و استانداردهای جهانی بصورت رسپانسیو همراه با یکسال  پشتیبانی رایگان  پس از انجام و تحویل پروژه و آموزش یک روزه رایگان پنل مدیریتی به وب مسترها انجام خواهد شد.

با دانستن نکات بالا آیا وقت آن نرسیده که مرکز طراحی وب زئوس را بعنوان مجری و طراح خود برای داشتن یک وب سایت حرفه ای و گسترش کسب و کارتان به بازارهای جهانی انتخاب نمایید و رزومه و نمونه کارها و محصولاتتان را به سراسر جهان گسترش داده و برند خود را جهانی کنید؟


  نظرات

نادر افشار

13/10/1400

با سلام لطفا اگر دفتر دبی دارید اطلاعات تماس جهت هماهنگی مشاوره طراحی سایت برام ارسال کنید .

فاطمه رنجبر

13/10/1400

با سلام . ترجیح میدم با یک فارسی زبان برای راه اندازی سایت جدیدم قرارداد ببندم . هندی و پاکستانی های طراح وب در اینجا زیاد هستن با قیمت مناسب . لطفا زمان و تعزفه طراحی سایت گردشگری با زبان عربی را برام ارسال کنید