Open Nav

طراحی وب سایت

 هر طراحی سایت، طراحی خوب نیست

با وجود پیشرفت تکنولوژی و ظهور ابزار جدید طراحی، ولی باز هم طراحی وبسایت از آن دسته مسائلی است که باید به آن بسیار توجه گردد. تفاوت های سایت های خوب که باعث اعتلای کسب و کار شما شوند با سایت های معمولی به قیمت طراحی سایت، وابسته نیست، بلکه وابسته به شرکت و تیم طراحی است که تعرفه طراحی سایت آنها نیز کاملا واضح و روشن خواهد بود. شرکت طراحی وب زئوس، با 19 سال سابقه طراحی سایت و ایجاد و توسعه بیش از 1000 وبسایت داخلی و خارجی گزینه ای امن برای افرادی که قصد طراحی سایت در شیراز و راه اندازی سایت در شیراز را داشته باشند است.

 

طراحی تخصصی و ضعیف، تفاوت بسیار تاثیرگذار

 بیایید هدفی که از ایجاد وب سایت دارید را مرور کنیم؛ توسعه کسب و کار و فروش بیشتر محصولات و یا ارائه بیشتر خدمات. اما کوچک ترین جزئیات در دنیای وب، باعث ایجاد تغییرات بزرگی می‌شوند. وب سایت پنجره ارتباطی شما با کاربر است و همین وب سایت است که باعث می‌شود که کاربر درخواست خدمات کند و یا اینکه از مکانی دیگر به دنبال سوالات خود باشد. در واقع چیزی که شرکت طراحی وب زئوس در شیراز ارائه می‌دهد این است که تیم برنامه نویسی و گرافیک زئوس متشکل از افرادی با دانش تخصصی و آشنا به مسائل و تکنیک های به روز صنعت وب است که بهترین وب سایت ها را به شما ارائه خواهند داد. ما بهترین شرکت طراحی سایت در شیراز هستیم چون بر طبق سالها تجربه به اهمیت وب سایت با کیفیت و پیاده سازی شده بر طبق تکنولوژی روز و پر مخاطب  آگاه هستیم.

 

شرکت طراحی وب زئوس، آمیزه ای از تخصص و تجربه

تجربه و تخصص، جداگانه می‌توانند نتایج خوب داشته باشند؛ اما وقتی تجربه و تخصص با هم ادغام شوند، نتیجه ای که حاصل می‌شود، نتیجه ای عالی و بی نظیری است که با توجه به تجربیات گذشته بنا می‌شود و چشم اندازی عالی از پیشرفت در آینده را ارائه می‌دهد. وب سایت ها  باعث پیشرفت کسب و کار خواهند شد، ولی وب سایت های پیچیده و با طراحی نامناسب، نتیجه معکوسی خواهند داشت و باعث می‌شوند که کاربران کمتر به شما اعتماد کنند. توسعه سایت های خارجی و داخلی دلیل محکمی بر تجربه و  نشان دهنده تیم حرفه ای و دانش تخصص ما است که ما را به گزینه اول ساخت سایت در شیراز تبدیل کرده است.

ویژگی دیگر شرکت طراحی وب زئوس، کیفیت بالای خدمات این شرکت است که به همراه تخصص و تجربه، ما را به انتخاب عالی و برتر به عنوان شرکت طراحی سایت در شیراز و ایران تبدیل کرده است و دریافت تندیس های مختلف از جشنواره های استانی و کشوری بیان کننده این موضوع است.

 

شرکت طراحی وب زئوس، چگونه سفارش خود را ثبت کنم؟

قصد دارید برای سفارش طراحی سایت در شیراز اقدام کنید، با انتخاب ما وارد مسیر پیشرفت شده اید و نگرانی از جانب کیفیت سایت خود نداشته باشید. وب سایت هایی که ما ارائه می‌دهیم بستگی به کسب و کار شما تعریف می‌شوند. چنانچه نیاز به طراحی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا برای راه اندازی کسب و کار خود و یا به منظور گسترش آن را دارید، نمونه وب سایت های فروشگاهی ما را ببینید تا بدانید که طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز و سایر استان ها تخصص ما است.

 

 

شماره تماس شرکت طراحیوب سایت

طراحی حرفه ای  و تخصصی ، شیوه شرکت طراحی وب زئوس

 

کاری که برای تحویل گرفتن یک سایت عالی باید انجام دهید این است که ما را برای ایجاد و توسعه وب سایت خود انتخاب کنید. برای اطمینان بیشتر کافی است که به نمونه کارها و سایت هایی که توسط تیم طراحی شده است نگاهی بیندازید و یا آنها را به صورت دقیق بررسی کنید، همه چیز حکایت از تخصص و تجربه و کیفیت بالا است. برای ثبت سفارش طراحی وب سایت در شیراز و یا دریافت مشاوره، همین الان با ما ارتباط بگیرید. افق دید ما بر مبنای موفقیت شما بنا می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

شرکت طراحی سایت زئوس زیر نظر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان فارس با بیش از 20 نفر نیروی متخصص و مجرب در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی وبسایت( سئو) ، بازاریابی دیجیتال ، آماده پاسخگویی به شما مشتریان ارجمند در داخل و خارج از کشور می باشد.

برخی از افتخارات و گواهینامه های بین المللی اخذ شده طی چند سال اخیر:


واحد منتخب مشتری مداری از سازمان صنعت، معدن، تجارت استان فارس

 شایسته دریافت گواهینامه ی جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان طی سه سال متوالی

 برنده تندیس کارآفرین نوآور و استراتژیست در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات سال 94

 برنده جایزه ملی کارآفرین ارزش آفرین در کنفرانس ملی نقش منابع انسانی در استراتژی سال 95

 دریافت لوح تقدیر از دبیر سازمان نظام صنفی استان فارس

 دریافت لوح و تندیس از رئیس هیات وزنه برداری استان فارس

 دریافت تندیس در سومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور

 دریافت لوح سپاس از رئیس کمیته تکوان-دو ای تی استان فارس

 دریافت تندیس در اولین همایش تجلیل از مربیان JKD شورکی استان فارس

 دارنده گواهینامه استاندارد ISO 9001 :2015 سیستم مدیریت کیفیت

 دارنده گواهینامه استاندارد 2014: ISO10002 رسیدگی به شکایات  مشتری

  گواهینامه استاندارد ISO10004 :2012 سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتری

 دارنده گواهینامه استاندارد ISO 27001:2013 مدیریت امنیت اطلاعات

 دارنده گواهینامه استاندارد ISO 38500 :2015 مدیریت فناوری اطلاعات

 


  نظرات