Open Nav

سفارش تولید محتوا

ساخت تولید محتوا و تاثیرات آن بر سئوی سایت

محتوای یک سایت بعنوان ابزاری برای تبلیغات و شیوه ای از بازاریابی نوین است.محتوایی که بتواند مشتریان را جذب و سرگرم نماید و با احساسی را در فرد ایجاد کند،رفته رفته می تواند سبب  بالا رفتن آمار بازدید سایت شود و بالطبع گسترش کسب و کارگردد.

در واقع کاربران و بازدید کنندگان وب سایت شما از طریق محتواهای درون سایتتان با برند شما آشنا می شوند و ارتباط  و عتماد برقرار می کنند .

بازاریابی محتوایی بسیار کم هزینه تر از سایر روش های تبلیغات است و تاثیر مستقیمی روی کاربران دارد.پس با اراه محتوای مناسب و اصولی می توانی خود را به بهترین شکل ممکن به مخاطبتان معرفی نمایید.بعلاوه بدین وسیله می توانید وبسایتتان را بهینه کرده و رتبه ی خود را در موتورهای جستجوگر گوگل افزایش دهید.

در این راستا تیم  متخصص تولید محتوای زئوس آماده ارائه خدمات در زمینه تولید محتوای متنی ، تصویری ، صوتی ،آگهی و..... می باشد.تا بدین وسیله بازدید کنندگان پر شمار و ارتقا کسب و کارتان را برایتان به ارمغان آورد.

 سفارش تولید محتوا

خصوصیات یک  محتوای مفید

  1. محتوای نوشته شده هرگز نباید کپی برداری باشد.
  2. محتوای تولید شده می تواند ترجمه منابع انگلیسی بوده یا از ابتدا توسط متخصص تولید محتوا تالیف گردد.
  3. تمامی نکاتی مه باید برای سئوی سایت رعایت شود در آن پیاده شده باشد مانند: روان بودن ، عنوان بندی، استفاده از کلمات کلیدی، عنوان بندی ، رعایت نکات نگارشی و استفاده از نقطه ، ویرگول و...
  4. سعی کنید پس از هر 300 کلمه از یک تصویر مرتبط استفاده نمایید.
  5. کلمات کلیدی سات را بصورت هدفمند انتخاب کنید. برای این منظوربر اساس بیشترین کلمات سرچ شده در گوگل این کار را انجام دهید.
  6. بررسی میزان بازدید رقیبان حرفه ی خود ازکلید واژه هایی که استفاده کردید.
  7. هرچه تعداد کلمات استفده شده در محتوای نوشته شده بیشتر باشد( بین 1500 تا 2500 کلمه) محتوای شده قدرت رقابت بیشتری در گوگل خواهدداشت.
  8. بصورت هدفمتد اقدام به ساخت محتوا کنید . یعنی به گونه ای که:
  9. بتوانید نتیجه آن را اندازه گیری کنید.
  10. گروه مخاطبان و خوانندگان آن مشخص باشند.
  11. مبنی بر کلید واژه ها یاشند.
  12. متناسب با ویژگی سایت مورد نظر تولید شده باشند.
  13. ارتباط آن با سایر محتواهای موجود در سایت مشخص باشد.
  14. از منابع معتبراستناد کرده باشد.
  15. به روزترین اصول سئو در آن رعایت شده باشد.
  16. در زمان مناسب در سایت نشر یابد..

در صورتی که به تولید محتوا در وب سایت خود اهمیت می دهید و متوجه آن هستید که مهم ترین فاکتور بهینه سازی وب سایت شما محتواست برای تولید محتوا با ما در تماس باشید

 


  نظرات