Open Nav

عکاسی 360-تورمجازی

  جهت بر طرف کردن نیاز کارفرمایان عزیز در خصوص نمایش بهتر خدمات و محصولات مرکز طراحی وب زئوس علاوه بر تولید نرم افزار های تحت وب ، و دیجیتال مارکتینگ ، در واحد تولید محتوا ، عکاسی صنعتی محصولات ، ساخت تیزر های تبلیغاتی ، ساخت تورهای مجازی ، عکسبرداری 360 درجه  را به خدمات خود اضاف کرد.

تور مجازی چیست و ساخت تور چه کاربردی دارد؟

نمایش بهتر محیط از رسانه هایی همچون صدا، موسیقی، گفتار و متن بهره گیرد،تور مجازی قابلیتی مابین عکس و فیلم را به شما می‌دهد. وسعت دید در پانورامای ۳۶۰ ، وسیعتر از عکس است، خروجی این تکنیک شبیه فیلم است ولی با این تفاوت که کنترل دوربین در دست مخاطب شماست که می‌تواند تصور کند که در فضایی ایستاده است و به هر طرف که بخواهد می‌تواند نگاه کند، تصویر را زوم  و سوژه ها را در محیط با جزئیات بیشتری مشاهده کند. در ساخت تور مجازی امکان افزودن مناطقی به تور وجود دارد که با بردن نشانگر موشواره بر روی این نقاط امکان نمایش اطلاعات اضافی نظیر متن، پخش صوت یا ویدئو برای کاربران فراهم میگردد. 

 

ساخت تور مجازی به شما این امکان را میدهد تا بدون نیاز به صرف زمان و هزینه های بالا و بدون نیاز به حضور در مجموعه شما، مخاطبین خود را در دنیای مجازی به بازدید از امکانات تجهیزات و تخصص های خود دعوت کنید.و همچنین مجازی  Virtual   Tour این امکان را برای افراد ایجاد می‌کند که از طریق اینترنت یک مکان را با تمام جزئیاتش مشاهده کنند.

تور سایت گوگل امکانی را فراهم کرده است تا کسانی که از محیطهای مختلف عکسبرداری 360 درجه میکنند، امکان بارگزاری تصاویر خود را در سیستمهای Google Street View و  Google Maps داشته باشند.با استفاده از Google Street View، تجربه حضور مجازی را به مشتریان خود با دیدن دکوراسیون و فضای محل کسب شما با تصاویر 360 درجه بدهید، درست مانند اینکه واقعا در در محل شما قدم می زنند.

 

 هزینه ساخت تور

 تور مجازی یک محصول یا کالا نیست بلکه یک خدمت  و تولید نرم افزار محسوب می شودساخت تورمجازی  یک فرایند تولیدنرم افزار تحت وب  وکاملا تخصصی است آنرا با عکاسی  ساده  یا صنعتی اشتباه نگیرید .بطور خلاصه ادغام عکاسی وفیلمسازی و برنامه نویسی است، کارکردتورمجازی  مثل یک نرم افزار شبیه وبسایت است  .  نمایش تورمجازی  برای راحتی استفاده تحت وب است مانند نمایش وبسایت که هم در موبایل و کامپیوتر دیده می شود در واقع نمایش   واقعیت مجازی و سه بعدی از فضای پیرامون  ماست که با رشد تکنولوژی امکانات بهتری به آن اضافه می شودیا توجه به نوع عکسبردای و تعداد نقاط مورد نیاز قیمت ساخت تور مجازی متفاوت میباشد

 اژانس دیجیتال مارکتینگ زئوس  جهت انجام عکسبرداری 360 درجه علاوه بردوربین های 360 درجه مخوص این کار می تواند از  دوربین های DSLR با لنز مخصوص به همراه پایه عکسبرداری 360 درجه استفاده کند. کیفیت عکسبرداری با دوربینهای DSLR بسیار بالا میباشد اما ساخت تصاویر 360 درجه حاصل از این نوع عکسبرداری زمانبر و نیاز به ویرایش بسیار بیشتری نسبت به حالت استفاده از دوربین 360 درجه دارد. بمنظور بهره گیری از یک تور مجازی باکیفیت، عکسبرداری با استفاده از دوربینهای DSLR به مشتریان توصیه میگردد.

 

ساخت تور مجازی برای چه کسانی ضرورت دارد؟

به طور کلی هر صنعت و کسب وکاری  که می خواهد  امکانات و زیبایی  مکان  خود را به کاربران نمایش دهد می تواند از تور ۳۶۰ درجه بهره مند شود

شماره تماس مشاوره رایگان :   3 الی 0713673861


  نظرات