Open Nav

رستوران کافی شاپ فست فود

نمونه تور مجازی رستوران

 

نمونه پروژه های تور مجازی(تصاویر 360) برای رستوران ها و کافی شاپ ها و فست فود و تالارها و سالن های پذیرایی  که  با نمایش فضای کسب و کار خود به راحتی میتوانید خدمات خودرا معرفی نمایید و مشتریان بیشتری را جذب نمایید.
 

اگر مشتریان بتوانند قبل از انتخاب یک رستوران یا کافی شاپ با تور مجازی محیط آن را مشاهده نمایند با اطمینان بیشتری به سمت استفاده از خدمات آن مجموعه روی می آورند
و همچنین منوها، انواع غذاها و نوشیدنی ها، دسرها و غیره را مشاهده نمایند یا با دیدن نمای ۳۶۰ درجه آشپزخانه یک رستوران از وضعیت بهداشتی مطلوب آن مجموعه مطلع شوند، با اطمینان بیشتری به سمت استفاده از خدمات آن رستوران، فست فود یا کافی شاپ سوق پیدا کرده و این یک گام مهم در جذب مشتری و بازاریابی می باشد.

 


با انتشار تور مجازی در سرویسهای موتور جستجوی گوگل مانند Google Maps و Google Street view، کاربران بیشتری به سمت کسب و کار مورد نظر جذب می‌شوند و این رویکرد هوشمندانه تأثیر مهم در رونق آن مجموعه خواهد داشت. تور مجازی در همه تبلیغات یک رستوران یا کافی شاپ قابل ارائه است و می‌توان لینک مشاهده آن را در تمام تبلیغات اینترنتی و فضای مجازی، چاپی،... به مخاطبان ارائه داد. تور مجازی همچنین از همه دستگاه‌ها مانند موبایل، تبلت، کامپیوتر و تلویزیون هوشمند قابل مشاهده بوده و نیاز به نصب افزونه یا برنامه خاصی بر روی این دستگاه ها ندارد.

 

 

 

 


  نظرات