Open Nav

حضور شرکت زئوس در نماشگاه ملی قشم

2756
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
11 1397 دی

 حضور شرکت طراحی وب زئوس در نماشگاه گردشگری،هتلداری و صنایع دستی جزیره قشم

دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی قشم با حضور مقامات عالی کشوری و استانی با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری مناطق مختلف کشور و گردهمایی فعالان صنعت هتلداری، در محل سالن دائمی نمایشگاه های بین المللی قشم و با حضور فعال شرکت طراحی وب زئوس، که یکی از فعالان و متخصصان در ضمینه طراحی و تولید وبسایت، سیستمهای اتوماسیون تحت وب و تولید محتوا  برای شرکتهای فعال در ضمینه گردشگری و هتلداری میباشد، افتتاح گردید.
این نمایشگاه، که به دست علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور افتتاح شد، کشور با محوریت معرفی اقلیم منحصربفرد جزیره قشم و صنایع دستی متنوع آن است.
استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، خراسان رضوی، فارس، اصفهان، زنجان، کرمان، خوزستان، گلستان، کرمانشاه، چهارمحال بختیاری و مرکزی در سالن نمایشگاهی قشم به مساحت یک هزار و 500 مترمربع، ضمن عرضه محصولات هنری خود به ارایه دستاوردها و موفقیت های صنعت هتلداری و بوم گردی خود پرداختند. 93 غرفه این نمایشگاه در حوزه‌های ارائه خدمات و محصولات ازجمله صنایع دستی، گردشگری سلامت و فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، هتل ها، آژانس های مسافرتی، رستوران ها، اقامتگاه‌های بومگردی و استارت آپ ها، فعال هستند.

طراحی سایت در قشم

 

 

نمایشگاه گردشگری قشم 2

 

 

نمایشگاه گردشگری قشم 3

 

 

 

 

نمایشگاه گردشگری قشم 4

 

 

نمایشگاه گردشگری قشم 5

 

 

مرتضی امینی مقدم


  نظرات