Open Nav

شرکت زئوس واحد برتر مشتری مداری درنهمین جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس

1683
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
4 1399 اسفند

شرکت زئوس واحد برتر درنهمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس برای پنجمین سال متوالی برتر شد . عبدالرسول ستونی دبیر اجرایی جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس در بازدید از شرکت زئوس و تقدیراز فعالیت های این مجموعه در ارایه خدمات به مشتریان با اشاره به این مطلب که هدف از برگزاری این جشنواره فرهنگ سازی رعایت حقوق مصرف کنندگان و تلاش برای ایجاد رقابت برای حمایت موثر از مصرف کنندگان است گفت : رشد قابل توجه این شرکت در کسب امتیاز از ارزیابی های تخصصی و پایش رضایت مشتریان و عملکرد شرکت زئوس در شش جشنواره گذشته خوب و قابل تقدیر است.


ستونی خاطرنشان کرد : این مجموعه در طول سال های گذشته تلاش های خود را در راستای مشتری مداری همواره افزایش داده است و توانسته است تا از ارزیابی مشتریان هرساله امتیاز عالی دریافت کند.
همچنین در این دیدارمهندس مرتضی امینی مقدم ، مدیرعامل شرکت زئوس با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره گفت : شرکت زئوس نوزده سال است که با فعالیت روز افزون خود تلاش نموده است تا با ارایه بهترین خدمات بابالاترین کیفیت به مشتریان سعی در جلب رضایت بالای آنان را داشته باشد که همانا مبتنی بر رسالت اجتماعی این شرکت گسترده است .
وی با تاکید بر این مطلب که موفقیت روزافزون شرکت زئوس مبتنی برفعالیت خوب همکاران متعهد و ماهر و همچنین مشتریان وفادار و بزرگوار است ،افزود : حال که شرکت زئوس به عنوان واحد برتر مشتری مداری نهمین جشنواره حقوق مصرف کننده موفق به دریافت تندیس حامیان حقوق مصرف کننده شده است ، بر خود لازم می دانم ضمن مراتب سپاس و قدردانی خود از این دو بال سترگ ، امید است با همراهی یکدیگر بتوان نوزدهمین سال فعالیت زئوس بهتر و شکوفاتر رقم زده شود .


یادآوری می شود ؛ شرکت «زئوس رایانه نماد پارس»، با برند زئوس، در حوزه طراحی و تولید نرم‌افزارهای تحت وب و اپلیکیشن های موبایل در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در پنج سال اخیر هر سال شایسته دریافت تندیس و گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان فارس شده است .
این مجموعه در حال حاضر یکی از فعال‌ترین اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان فارس می باشد که با ادامه روند فعالیت های موفق خود و اعتماد مشتریان در عرصه فناوری اطلاعات و در راستای شعار مشتری مداری توانسته شعب خود را به خارج از کشور در امارات و اروپا گسترش داده و آماده خدمت رسانی به کارفرمایان و صاحبان مشاغل در تمامی عرصه های تجارت الکترونیک می باشد.
گفتنی است در این دیدار برای پنجمین سال متوالی گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به واحدهای تولیدی و خدماتی توسط دبیر اجرایی جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس به شرکت زئوس اهداء شد .


  نظرات