Open Nav

از روش های طراحی سایت فروشگاهی بصورت رایگان چه می دانیم؟

763
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
23 1400 آذر

از روش های طراحی سایت فروشگاهی بصورت رایگان چه می دانیم؟

اگر بالاخره تصمیم گرفتید که برای کسب و کارخود وب سایت طراحی کنید باید به شما تبریک بگویم چون  قرار است اتفاقات خوبی برای  کسب و حرفه تان  بیفتد. با راه اندازی یک وب سایت خوب و معرفی خدمات و محصولاتتان  می‌توانید  درآمد روزانه تان را افزایش دهید، چون تعداد افرادی که قادر به دیدن برند و خدمات شما هستن اکنون چندین برابر شده اند .

طراحی سایت رایگان، یک واقعیت یا یک فریب؟!

حالا که  تصمیم گرفتید یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی داشته باشید، مسلما اولین سوالی که برایتان ایجاد میشود  این است که چه مقدارباید  هزینه کنید؟ به همین دلیل اغلب اولین چیزی که جستجو خواهید کرد، طراحی وب سایت بصورت  رایگان یا با ارزانترین قیمت است. در ادامه مقاله راجع به واقعیت این موضوع صحبت خواهیم کرد:

واقعیت این است که نرم افزرهای رایگان بسیاری هستند که برای طراحی یک وب سایت می توانند به شما کمک کنند مانند:

  • وردپرس
  • جوملا
  • مجنتو
  • اپن کارت
  • پرستاشاپ
  • فروشگاه سازهایی مانند: (پرتال،شاپفا ، سبد خرید ، وبزی ، سازیتو ، کاموا ، سی فایو و..)

اما باید بگوییم هرچند نصب مثلا نرم افزار وردپرس و برنامه نویسی یک وبسایت با آن کاملا رایگان است ،ولیکن پس از اتمام کار برنامه نویسی شما نیاز به خرید  یک نام (دامنه) و فضایی  (هاست) دارید که بتوانید سایتتان را دربوسیله آن در  فضای مجازی بارگزاری نمایید .

حال اگر بخواهید هاستی با پسوند تجاری  com . داشته باشید قطعا میزان هزینه تان بسیار بیشتر خواهد شد.این نکته را هم بگوییم که هر دوره  باید   دامنه و هاست خود را تمدید اعتبار کنید که قطعا مستلز م پرداخت هزینه می باشد.

ولیکن کار به همین جا تمام نمی شود اکنون شما  یک سایت کاملا ساده و خام با حداقل امکانات را دارید.پس نیاز است که یک قالب و ظاهر زیبا برای آن طراحی کنید ممکن است بگویید که می توان  از قالب های رایگان استفاده کرد اما این قالبها ممکن است نتوانند همه ی نیاز سایت شما را رفع کنند و یا ویترین خوبی برای معرفی محصولات فروشگاه اینترنتی شما باشند.بنابراین ناچارید از قالب های پولی یا سفارشی استفاده کرده یا به شرکت های طراحی متخصص مراجعه کنید که بالطبع مشمول پرداخت هزینه می باشد.

پس خوب است که هنگام تصمیم گیری برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی به نکات ذکر شده در بالا توجه کنید و  بهترین شرکت طراحی وب را برای این کار برگزینید.یا خودتان تبدیل به یک برنامه نویس و طراح و پشتیبان حرفه ای سایت شوید که طبعا تا آن زمان دیگر ما زنده نخواهیم بود!!!


  نظرات