Open Nav

در مورد طراحی سایت پزشکی چه می دانید؟

785
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
4 1400 دی

 

با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و نقش پررنگ آن در زندگی های امروزی اکثر مردم سعی دارند تا امور روزمره خود را از طریق اینترنت به ساده ترین شکل ممکن به انجام رسانند.

برای یک پزشک نیز ضروریست تا با داشتن یک وب سایت حرفه ای و توانا علاوه بر ارائه خدمات خود بصورت بهتر و سریعتر، به رقابت با همکاران خود در جذب بیماران و مراجعه کنندگان بپردازند.

 

اهمیت داشتن یک وب سایت پزشکی

  • شما بعنوان یک پزشک با با داشتن یک وب سایت می توانید بصورت آنلاین پرسش های بیماران از راههای دور و نزدیک پاسخ داده و سرفرصت وبا فراغ خیال به سوالات آنها پاسخ دهید و درصورتیکه بیمار نیاز به مراجعه حضوری داشته باشد او را راهنمایی نمایید.

 

  • براحتی از طریق وب سایتتان به صورت آنلاین اقدام به نوبت دهی کنید و به این طریق دردسر نوبت دادن حضوری و مراجعه به مطب را از پیش پای بیمار بردارید.

 

  • می توانید رزومه خود و حتی نمونه کارها درمانی و خدمات انجام شده را در قالب فایل عکس یا ویدئو درون سایت بارگزاری کنید و به این طریق اعتماد بیماران را به خود جلب کنید.

 

  • چنانچه وب سایت طراحی شده بر اساس اصول بهینه سازی سایت کد نویسی شده و به سئو سایت اهمیت داده شده باشد، باعث قرار گرفتن سایت شما در لینک های اول گوگل و افزایش بازدید از سایت شما و بالطبع معرفی شما به جامعه کثیری از افراد می گردد.

 

برای این منظور می توانید با مشاوران مرکز طراحی وب زئوس در شهرهای تهران ، اصفهان،  شیراز یا کیش تماس گرفته و بصورت رایگان در این زمینه راهنمایی های لازم را کسب کنید.

 

  • توجه کنید که بسیاری از افراد به دنبال پزشک متخصص در نزدیکی محل زندگی خود هستند.ممکن است شما بعنوان یک پزشک در کلینیک یا درماتگاه های مختلفی مشغول به طبابت باشید. در اینصورت بیماران شما راحتتر می توانند با پیدا کرن نشانی به شما دسترسی داشته باشند.

 

  • افراد میتوانند همچنین برای دریافت نتیجه ی آزمایش بجای مراجعه حضوری از طریق وب سایت با پزشک خود در ارتباط باشند همچنین امکاناتی مانند : تشکیل پرونده،  دریافت مشاوره ی پزشکی، ارسال انواع فایل  توسط بیمار و ارسال رزومه ای از بیماری برای پزشک، نوبت دهی به بیمار، نظرسنجی از بیماران ، پرداخت آنلاین هزینه ، مشاره ی دارویی، و حتی فروش دارو و تجهیزات پزشکی و.... را در اختیار بیماران قرار داد.

 

  • داشتن بخش چت آنلاین در وب سایت باعث بالا بردن اعتماد و جذب مراجعین و کاربران بیشتری به سایت شما می شود.

 

  • همچنین می توانید مقالات علمی روز دنیا را در بخشی از وب سایت خود ارائه دهید و علاوه بر اعتمادسازی برای بیماران خود و جذب بیشتر آنها تعدادی از همکاران پزشک در زمینه تخصص خود را که به تازگی آغاز به کار نموده اند بعنوان کاربران سایت جذب کرده و آمار بازدید سایت را بالا برده و بدین وسیله رتبه وب سایتتان را در گوگل افزایش دهید.

 

  • در قسمت پرسش و پاسخ می توانید تعدادی از سوالات متداول را در اختیار کاربران قرار دهید.و بدین ترتیب آمار بازدید سایت را افزایش دهید.

 

  • اگر شما علاوه بر طبابت مشغول فروش تجهیزات پزشکی یا دارویی نیز هستید میتوانید براحتی  عکس کالا یا مشخصات دارو را در بخش گالری سایت قرار داده و با ارائه قیمت رقابتی امکان مقایسه قیمت و کیفیت محصول را برای کاربران با شرکتهای رقیب فراهم آورید.

 

  • مزیت آخر کاهش تعداد کارکنان دفتری در مطب و کاهش هزینه های جانبی است چون اکنون وب سایتی دارید که کار چندین نفر را به نحو احسنت و بدون خطا انجام میدهد و از ازدحام مراجعه کنندگان در محل کارتان جلوگیری می کند .

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بسیاری از افراد برای راه اندازی سایت به نرم افزارهای سایت ساز یا اپلیکیشن ساز مراجعه می کنند اما باید بگوییم این کار کمکی به رونق کسب و کارتان نخواهد کرد!

درست است که طراحی که سایت هزینه بیشتری در مقایسه با سایتهای آماده در بر دارد.اما اگر مزیت های آن را نسبت به سایتهای آماده در نظر بگیرید قطعا در بلند مدت هزینه ی قابل توجهی نسبت به خدماتی که از آن می گیرد نخواهد داشت.

وب سایتهای ساخته شده با نرم افزارهای آماده در کوتاه مد ت ممکن است مفید بنظر برسند اما بدلیل ایراداتی همچون : عدم امکان بروز رسانی ، تکراری بودن فرمت فالب و طراحی آنها (که نقش بسزایی در جذب کاربر دارد)، عدم امکان انجام  ایده های جدید و محدود بودن امکانات اینگونه وب سایت ها، بهینه نبودن سایتهای ساخته شده با آنها و ایمن نبودن آنها از لحاظ دسترسی حکرها به آن و ... دچار نقاط ضعف بسیاری هستند.

 

 

 

 

 


  نظرات