Open Nav

دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان سال95 توسط زئوس

2214
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
21 1395 اسفند

 

ششمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان فارس با معرفی 72 واحد حامی حقوق مصرف کنندگان  وبا حضور معاون وزیر صنعت، استاندار فارس، نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و دیگر مقامات این استان و استقبال پرشور صنعتگران و فعالن اقتصادی استان فارس برگزار شد.

طراحی-سایت-زئس-شیراز

به گزارش واحد خبر «حامی»، این همایش با بخش های متنوعی همچون سخنرانی مسئولین، تقدیر از حامیان مالی، تقدیر از فعالان بخش صنعت و حوزه خدمات، معرفی نشان دوست داشتنی مصرف کنندگان فارس، تقدیر از رسانه های فعال در حوزه حمایت از مصرف کنندگان، تقدیر از دو تن از ناظران افتخاری شهرستان شیراز، اجرای گروه تواشیح نورالحرم، اجرای موسیقی با اجرای هنرمند توانای کشورمان علی زند وکیل و ... همراه بود.

به گزارش واحد خبر «حامی»، در مراسم اختتامیه این جشنواره 43 واحد تولیدی و 29 واحد خدماتی به عنوان حامیان حقوق مصرف کنندگان در استان فارس معرفی شدند. این واحدها پس از کسب امتیاز لازم در ارزیابی های به عمل آمده توسط کارشناسان و نظرسنجی مردمی از میان 183 واحد ثبت نام کننده در این جشنواره مفتخر به کسب عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان فارس شدند.

 

افتخارات-گواهینامه-زئوس

برنامه-نویسان-شیراز

گفتنی است در این انتخاب تنها مردم و رای آنها نقش داشته است و رقابت در هر 3 بخش بسیار تنگاتنگ بود و شرکتهای یاد شده  با اختلاف اندکی عنوان «نشان (برند) دوست داشتنی» را به خود اختصاص دادند.

این توضیح لازم است، شرکتهایی در این رقابت حضور داشتند که در ششمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس ثبت نام کرده و از شرایط لازم برای مطرح شدن به عنوان یک نشان (برند) مانند استاندارد، پروانه بهداشتی، رعایت سلامت محصول و .....برخوردار بودند.

 تیم-برنامه-نویسی -زئوس

 

 

 


  نظرات