Open Nav

بررسی ربات های اینستاگرام

2736
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
10 1397 آبان

ربات اینستاگرام به عقیده من یکی از بهترین یافته های بشر هست! اگر از بهترین ربات های اینستاگرام استفاده کرده باشین به معنای واقعی حرف من پی می برید.
ربات اینستاگرام سیستمیست که کنترل بعضی از اعمال اکانت اینستاگرام شما رو به دست می گیره و باعث افزایش فالوور اکانت اینستاگرام شما میشه.

اگر در گوگل عبارت ربات اینستاگرام رو سرچ کنین، ربات های زیادی میبینید که انتخاب رو سخت می کنه. توی این مطلب قصد دارم بهترین ربات ها رو بررسی کنیم و بیشتر درباره این ربات ها با هم صحبت کنیم و بتونیم بهترین ربات اینستاگرام رو انتخاب کنیم.
ربات اینستاگرام چیست؟
در جواب این پرسش که ربات اینستاگرام چیست باید بگم ربات های اینستاگرام سیستم هایی هستند که کنترل بعضی از اعمال اکانت اینستاگرام شما رو به عهده می گیرند و زمانی که شما آنلاین نیستید، در حال فعالیت هستند.
شما برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام خودتون، ناچارید که فعالیتی غیر از پست گذاشتن داشته باشید. برای مثال شما باید پست های دیگران رولایک کنید، براشون کامنت بذارید و … ..
همچنین باید اقدام به فالو / آنفالو پیج های هدف و مخاطبان خودتون بکنید تا سرعت رشد فالوورهایتان بیشتر و بیشتر بشه.
اما نکته ای که وجود داره اینه که برای مثال، فالو / آنفالو بیش از حد در یک بازه زمانی معین به طور قطع منجر به بسته شدن اکانت شما میشه و بنده این رو شخصا تجربه کردم!
همچنین اگر زیادی کامنت بذارید و اون کامنت ها اسپم باشند، اکانت شما به علت اسپم شناخته شدن، باز هم امکان بسته شدنش وجود داره.
ربات های اینستاگرامی اینجا به کمک ما میان! کار ربات اینستاگرام اینه  که کنترل پیج شما رو در دست می گیره و عملیاتی مانند فالو / آنفالو ، لایک کردن پست ها، کامنت گذاشتن برای پست ها، دایرکت دادن خودکار به افراد و … رو برای شما انجام میده. ضمن اینکه فعالیت ها رو به گونه ای انجام میده که اینستاگرام اکانت شما راونبنده! یعنی این فعالیت ها رو در بازه های زمانی مناسب به تعداد مناسب انجام می ده و اینستاگرام هیچوقت شما رو به عنوان یک پیج اسپم شناسایی نمی کنه و می تونید با خیال راحت افزایش فالوور پیج خودتون رو تماشا کنید!
ساخت ربات اینستاگرام
ساخت ربات اینستاگرام یا برنامه نویسی و نوشتن ربات اینستاگرام شاید برای همه کاربران امکان پذیر نباشه! همونطور که همه افراد قادر نیستند اقدام به طراحی سایت بکنند.
بنابراین بجای نوشتن ربات اینستاگرام و ساخت ربات اینستاگرامی بهتره که از ربات های موجود استفاده کنیم.
اما شاید فکر کنید که ربات های اینستاگرامی پاسخگوی نیازهای شما نیستند و امکانات لازم و کافی رو ندارند. باید بگم که کاملا در اشتباه هستید!
اغلب ربات ها به عبارتی یک ربات همه کاره اینستاگرام هستند و کارهای بسیاری برای شما انجام می دهند که حتی شاید به ذهن خودتون هم خطور نکرده باشه.
بنابراین فکر ساخت ربات اینستاگرام رو از سرتون بیرون کنید چرا که نه صرف مالی و زمانی داره و نه عقلانیه .
بجاش می تونید از ربات های اینستاگرامی موجود که قابلیت های فوق العاده ای هم دارند، استفاده کنید.
معیار انتخاب بهترین ربات اینستاگرام
برای انتخاب بهترین ربات های اینستاگرام باید معیارهای مختلفی رو مورد بررسی قرار بدید
وقتی می خواید برای پیج اینستاگرام خودتون یک ربات انتخاب کنید، این به ای معنیه که پیج شما براتون اهمیت داره! پس باید به دقت یک ربات رو انتخاب کنید.


درواقع هنگامی یک ربات جز بهترین ربات های اینستاگرام حساب میشه که معیارهای زیر رو داشته باشه :
۱) امنیت
شاید مهمترین نکته در انتخاب یک ربات برای پیج اینستاگرام، اینه که امنیت داشته باشه.
شما یوزر، ایمیل و پسورد خودتون رو دارید به یک شخص سوم می سپارید پس این نکته خیلی مهمه که منبع و سایت موردنظر، مورد اعتماد باشه چون می تونه پیج شما رو برای همیشه از دست شما خارج کنه.
۲) امکانات
امکانات یک ربات در درجه بعدی، اهمیت زیادی داره. شما باید بتونید از روش های مختلف برای خودتون فالوور جذب کنید. اگر یک ربات صرفا با فالو / آنفالو برای شما فالوور جذب کنه، سرعت جذب شما بسیار پایین خواهد بود.
شما باید از یک ربات همه کاره اینستاگرام استفاده کنید تا عملیات مختلفی رو برای شما انجام بده، برای مثال اگر یک ربات بتونه برای شما لایک کنه، کامنت بذاره، دایرکت بده و … ، سرعت جذب فالوور شما رو به شدت افزایش می ده و فعالیت های اکانت شما طبیعی تر بنظر می رسه.
۳)تجربه کاربری
تجربه کاربری و آسان بودن کار با ربات هم یکی از مواردی هست که باید برای شما مهم باشه.
تنظیمات ربات باید قابل فهم باشه و بتونین اونارو مطابق دلخواه خودتون تنظیم کنید. بعضی ربات ها، تنظیمات اضافی رو حذف می کنن تا تجربه کاربری بهتری به کاربر ارائه بدن اما بعضی های دیگه، با بهینه سازی تنظیمات، پنل کاربری بسیار راحت و آسانی در اختیار شما قرار میدن
۴)هزینه
خیلی از افراد می پرسند بهترین ربات اینستاگرام رایگان چیه؟ باید بگم ربات اینستاگرام رایگان نداریم!
برای خیلی از کاربران، هزینه ربات ها فاکتور بسیار مهمتری از ۳ فاکتور قبلی هست. اما باید بگم که هزینه و پلن های تمامی ربات ها تقریبا یکسان هست.

مدت زمان فعالیتتعرفه ( تومان )
سه روزه30000
یک هفته40000
یک ماه125000
سه ماه300000

تعرفه ربات ایسنتاگرام – شرکت زئوس


خلاصه مطلب در ۱ دقیقه
•    ربات های اینستاگرام ، سیستم هایی هستن که کنترل پیج شما رو در دست می گیرنن و اعمالی مانند فالو / آنفالو ، لایک کردن و … رو برای شما انجام میدن
•    سعی کنین حتما برای پیج خودتون یک ربات اینستاگرام ست کنین تا رشد فالوورهای شما افزایش پیدا کنه.
•    از اقدام برای ساخت ربات اینستاگرام خودداری کنین چراکه هوشمندانه نیست و صرفه مالی و زمانی نداره.
•    بجای نوشتن ربات اینستاگرام ، از ربات های موجود بهترین اونارو  انتخاب و استفاده کنین.
•    برای انتخاب بهترین ربات های اینستاگرام به معیارهایی مثل امنیت، امکانات، هزینه و تجربه کاربری باید توجه کنین.


در صورت نیاز به مشاوره و معرفی بهترین رباتهای اینستاگرام ، با پشتیبانی زئوس در تماس باشید


  نظرات

آیدا حسن زاده

10/8/1397

یا سلام و سپاس از شرکت طراحی وب زئوس بابت راه اندازی ریات اینستاگرام کیمیا غزال فارس ،تشکر فراوان

حمید رضا خردپرور

10/8/1397

استفاده از این رباط رو توصیه می کنم

سارا البزی

10/8/1397

با سلام و سپاس از مطالب مفیدتون من با هر دو رباط کار کردم . رباط اینستاگرام انگلیسی رو پیشنهاد می دم