Open Nav

Google Developers چیست و چه امکاناتی را در اختیار ما قرار می دهد؟

2896
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
14 1397 آذر

یکی از امکاناتی که گوگل برای ما فراهم میکند، Google Developers است.اما...

 

Google Developers چیست؟

چه امکاناتی را در اختیار ما میگذارد؟

این امکانات مناسب چه کسانی است؟

Google Developers

Developer یا سایت تخصصی توسعه دهندگان که سابقا با عنوان Google Code شناخته می شد، یک وبسایت برای توسعه دهندگان است که یکی از امکانات بی شماری است که گوگل برای دولوپر ها فراهم کرده است.

این سایت به دلیل تحریم ایران توسط گوگل برای IP ایران در دسترس نیست.

Documentations

Document ها:

احتمالا اگر شما برنامه نویس و یا توسعه دهنده باشید میدانید که برای کار با هر زبان برنامه نویسی ،نرم افزار ویا تکنولوژی باید مستندات مربوط به آن را مطالعه کنید.مثلا برای آشنایی با جزئیات فنی برنامه نویسی اندروید میتوانید با جستجوی Android Documetation به صفحه مستندات اندروید در سایت توسعه دهندگان گوگل دسترسی داشته باشد.

Google APIs

API ها:

API یا Application Programming Interface از لحاظ لغوی رابط کاربری برنامه نویس می باشد که وظیفه آن ایجاد پل ارتباطی میان یک سایت یا نرم افزار با برنامه نویسی است که میخواهد از آن استفاده کند.

 

Google Developers  یک سایت مخصوص همه برنامه نویسان مثل stackoverflow  و...نیست بلکه تمام اطلاعات درون آن مربوط به گوگل و محصولات آن است تا سختی توسعه دهندگان گوگل کم شود.با وجود اینکه این سایت یک مرجع برای توسعه میباشد اما هنوز استفاده از سایت های متنوع و پرسش درباره ی تجربیات مثلا در سایت های geeks for geeks و stackoverflow و... بهترین گزینه ها برای برنامه نویسان میباشند


  نظرات