Open Nav

نکاتی برای تجاری کردن اکانت فیس بوک

5422
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
21 1397 آذر

zeusir.com - facebook

از زمان تاسیس Facebook تا به حال روز به روز به استفاده کنندگان این شبکه اجتماعی اضافه شده است و میتوان گفت که این غول بزرگ فضای مجازی یکی از بهترین راه های ارتباطی برای توسعه انواع کسب وکار است ، به دلیل اینکه با وجود ظهور Telegram و Instagram و محبوبیت آنها در ایران، فیسبوک توانسته جایگاه خوبی را در بازار شبکه های اجتماعی به دست آورد.

برای استفاده ی تجاری از اکانت فیسبوک خود باید سعی کنید از ترفندهایی استفاده کنید که برای جذب افراد مرتبط به کسب و کار شما مفید واقع شود.

 

  • ثبت نام

 zeusir.com - signup

در نخستین گام شما باید وارد سایت فیسبوک شوید.اگر هدف شما شبکه اجتماعی دیگری نیز باشد راهکار های مفید این پست میتواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

 

  • افزودن عکس

zeusir.com - ProfilePic

نخستین چیزی در هر فرد میتواند شما را بر اساس آن قضاوت کند، عکس پروفایل شماست.

عکس پروفایل از مهمتریت عوامل انتخاب اکانت شما به عنوان یک برند مناسب نیاز های مشتری است، مثلا با انتخاب یک عکس از تیم خود یا لوگوی شرکت ، شما خود را فرد یا شرکتی رسمی و قانون مند معرفی خواهید کرد پس دقت کنید که باید زمان زیادی را برای انتخاب عکس پروفایل خود اختصاص دهید.

بعد از عکس پروفایل نوبت به انتخاب عکس های درون هر پست میرسد، اگر عکس ها بی کیفیت و یا حتی نامربوط با موضوع کسب و کار باشند آنگاه ممکن است دنبال کنندگان خود را از دست دهید ویا بازخورد های منفی دریافت کنید.که لطمه جبران ناپذیری به اعتبار و شهرت شما وارد میکند.

 

  • شرح خدمات و کالا

 zeusir.com - DigitalBusiness

اگر شما مایل به توضیح دادن و راهنمایی مشتریان خود هستید احتملا توضیخات صفحه های فیس بوک فرصتی مناسب برای ارائه اطلاعاتی کوتاه در مورد خدمات شما به کاربران است. در ین بخش ما قادر به تایپ حداکثر 155 کاراکتر هستیم و این مقدار بسیار محدود است پس باید محتاط باشیم و ساختار عبارت خود را با دقت طراحی کنیم. نکته مهم در اینجا تأکید روی ارائه توضیحی مختصر است. در واقع نباید بیش از اندازه سر مخاطب را درد بیاوریم.

 

  • اشتراک لینک صفحه در همه جا !

 zeusir.com - social-media-button

شاید از خواندن عنوان فوق تعجب کرده باشید اما اگر بخواهیم کسانی که به ما مراجعه میکنند ما را در همه جا دنبال کنند، باید در اکثر شبکه های اجتماعی عضو باشیم و در هر کجا تمام لینک های خود را به اشتراک بگذاریم. مثلا در وبسایت خود لیست اکانت های خود از جمله فیسبوک را در پایان هر پست قرار دهیم.

 

  • درباره ما

 zeusir.com - about us

معرفی شرکت ، خودمان ، تیم حرفه ای ما و غیره نشان دهنده جدیت و تعهد ما در کار است.برای معرفی نیازی به جملات طولانی نیست و معرفی سریع و مختصر تاثیر بیشتری دارد.

 

  • اولین پست

 zeusir.com - FirstPost

بالاخره باید از جایی شروع به کار کرد، سعی کنید اولین پست شما کاملا حرفه ای و نگارش شده باشد وشروع بدی را برای شما رقم نزند، به عبارتی:

 

خشت اول چون نهد معمار کج

تا ثریا میرود دیوار کج

 

اولین پست شما با توجه به سبک و نوع کار شما متفاوت است اما مشورت و استفاده از تجربیات دیگران قطعا میتواند مفید واقع شود.

 

  • جذب افراد

 zeusir.com - contacts

سعی کنید افرادی را جذب کنید که مناسب کار شما باشند و از ارتباطات شخصی و غیر رسمی اجتناب کنید، قطعا تبلیغات این امر را تسریع میکنند


  نظرات