Open Nav

قرار دادن لینک بر روی عکس در اینستاگرام

6065
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
26 1439 آذر

 

امروزه اینستاگرام به شبکه اجتماعی محبوبی تبدیل شده است که با توجه به مورد علاقه واقع شدن آن توسط اقشار مختلف مردم ،   بستر مناسبی را برای بازاریابی فراهم کرده است، از این رو تبلیغات در این شبکه برای هر کسب و کاری اعم از کسب و کار های آنلاین و غیره امری ضروری محسوب میشود.

 

 zeusir.com - insta - pics

روش های متعددی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد، از جمله تبلیغات توسط افراد سرشناس و اکانت های پر بازدید، تبلیغ در استوری و یا حتی پرداخت هزینه ای به شرکت فیسبوک برای تبلیغ محصولات و خدمات به افراد مد نظر شما و ... اما نوعی دیگر از تبلیغ نیز وجود دارد که روش جالبی است و به تازگی به مد تبدیل شده است، روش آن بدین گونه است که افراد حاضر در صفحه شما با ضربه ای بر روی تصویر پست شما میتوانند به صفحه وب سایتتان  و یا هر آدرس مورد نظر شما هدایت شوند.( البته بسته به شرکت مورد نظر ممکن است هزینه ای در قبال اینکار از شما گرفته شود).

 

از سایت های مطرح و معروف در این زمینه Camp site و Metricool نام دارند که ما شمارا با سایت Camp site آشنا میکنیم.

zeusir.com - campsite

  Camp siteیک سرویس آنلاین جهت مدیریت و اضافه کردن لینک به پست های اینستاگرام است که به شما این اجازه را می‌دهد تا با ساختن یک صفحه تمام لینک هایی که به آن اضافه میکنید را مدیریت کنید. فقط کافی است که در این وبسایت عضو شوید و از این لینک در صفحه شخصی اینستاگرام خود استفاده کنید تا کاربران و بازدیدکنندگان صفحه اینستاگرام شما بتوانند صفحه اختصاصی  Campsite شما را نیز مشاهده کنند.

پس از ثبت نام و ساخت یک اکانت رایگان در  Campsite حساب اینستاگرام خود را به آن متصل کنید. پس از اینکه حساب اینستاگرام خود را به اکانت Campsite متصل کردید مانند تصویر زیر برای اضافه کردن لینک به پست های اینستاگرام خود تنها کافیست بر روی دکمه “Add New Link” کلیک کنید، البته اگر شما طرفدار اپلیکیشن های  android و IOS هستید، اپلیکیشن قدرتمند این وبسایت نیز در دسترس است.

 zeusir.com - campsite - app


  نظرات