Open Nav

استراتژی کلمات کلیدی برای افزایش سئو

1642
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
11 1397 دی

استراتژی کلمات کلیدی برای افزایش سئو
کلمات کلیدی از محل قرار گیری ونحو استفاده آنها برروی سایت ازهمه نظر برای سئو ضروری است. برای توسعه لینک و ساخت اجتماع آنلاین باید کلمات کلیدی را تعریف و دسته بندی کنید. زیرا با توسعه لینک و ساخت اجتماع آنلاین شمارا به ترافیک سایت هدایت می کند.
در ادامه راهکارهای بسیار مهم کلمات کلیدی را بیان می کنیم:
کلمات کلیدی که در بازار کار معروف است: این کلمات معروف شامل تمامی لغات و اصطلاحاتی است که مخاطب هدف شما هنگام صحبت کردن درمورد صنعت کسب وکار مرتبط با شما ازآنها استفاده می کند وبه دلیل عمومی بودن این عبارات رتبه بندی آنها اغلب سخت تر است اما از اهمیت ویژه ای برخوردار است برای رسیدن به بهترین شیوه های سئو سعی کنید این عبارات را به سایت خود اضافه کنید. برای تولید یک محتوای با کیفیت در خصوص سایت یا وبلاگتان،با جایگذاری کلمات کلیدی در پرسش ها می توانید این کار را انجام دهید.

کلمات کلیدی شناخته شده نزد مشتری: تمام لغاتی که مشتری برای توصیف خود بیان می کند،از این دسته کلمات معروف (شناخته شده)است.این نوع کلمات کلیدی بسیار با اهمیت است زیرا باعث پیدا کردن افرادی میشود که با مخاطب هدف شما مرتبط است. وبه همین دلیل بینش قوی برای چگونگی ساخت سایتتان بدست می آورید وبه نحوی باعث ترغیب مشتری برای همکاری با شما می شود. اگر مخاطبین خود را درک کنید نسبت به تولید محتوا بهتر عمل میکنید، لینک هارا به صورت منطقی ایجاد می کنید و ارتباطات آنلاین معتبر و بهتری می سازید.

کلمات کلیدیِ محصول: عباراتی که هنگام فروش محصول خود بکار می برید،کلمات کلیدی محصول می گویند که باید هنگام لیست کردن این کلمات دقت کنید این کار باعث میشود فرصتهای بزرگ و موفقیت های زیادی در زمینه جذب مشتری بدست آورید. استفاده از کلمات کلیدی محصول نقطه آغازی برای ایجاد یک محتوای با کیفیت برای سایت شما است.

افراد معروف در صنعت کسب و کار شما: این گروه از افراد، در زمینه کسب و کاریی که شما در آن فعالیت دارید شناخته شده هستند گرچه استفاده کردن از کلماتی که این افراد بکار می برند درست نیست اما در زمینه تبلیغات خود وجهت اطلاع رسانی (سایت) کاربرد دارند. همچنین این عبارات به شما کمک می کند موقعیت های مصاحبه و روابط عمومی را که باعث ترافیک هدفمند می شوند، کشف کنید. برای شناخت این افراد می توانید به گوگل،آمازون،فیس بوک و... مراجعه کنیدهرچه بیشتر کارشناسان را بشناسید فرصت های بهتری در صنعت خود بدست می آورید.

اسامی شرکت هایی که باشما درحال رقابت هستند:کسب اطلاعات در نحوه گزارش دادن وارتباط با دیگران،شرکت هایی که در حرفه شما در حال فعالیت هستند،مفید است با شناسایی این شرکتها متوجه اخباری که در رابطه با رقابت کردن با شما باشد، بشوید ونظرات آنهارا بررسی کنید و به یک دید جامع تری برسید. اما توجه داشته باشید هیچگاه از نام تجاری رقبا در سایت خود استفاده نکنید چراکه به برند شما آسیب می رساند.

کلمات کلیدی عمودی مرتبط: مجموعه ای از کلمات کلیدی که به طور مستقیم با محصولات شما در ارتباط نیستند اما با فعالیت کاری شما مرتبط هستند.درواقع عبارات درون سیستمی به شمار می روند. تنوع این عبارات بسار زیاد است و احتیاج دارند به طور مستقیم با مخاطبین اصلی شما در تعامل باشند. کلمات کلیدی برای ساخت لینک های تبلیغاتی و جامعه ی آنلاین، شما را کمک می کنند که با اطلاع رسانی به افراد مرتبط، افرادی را که به محصولات شما علاقه مندن و درمورد آن اطلاعاتی ندارند، بشناسید ومحتوای مفید تولید کنید وفضای مناسب برای مشتری مورد نظرتان بوجود آورید.

کلمات کلیدی جغرافیایی: کلید رتبه های موقعیت شما در گوگل را کلمات کلیدی جغرافیایی میگویند. این کلمات جهت مشارکت باگروه ها ویا اسپانسرها کمک می کند. سئو محلی برای افزایش تاثیرگذاری در زمینه حرفه کار شما است که اگر صاحب یک صنعت فیزیکی هستید مرورگرهای محلی شمارا به ترافیک هدفمند سایت هدایت می کند. هنگام مطالعه کلمات کلیدی جغرافیایی تنها به شهر خود اکتفا نکنید وتمامی مناطق حتی محله های کوچکتر را مورد بررسی قرار دهید.

درنهایت:سعی کنید هنگام جستجو در زمینه کلمات کلیدی دقیق و صبور باشید، هرچه میزان تحقیق و مطالعه شما بیشتر باشد، درآخر نتایج مطلوب تری را بدست می آورید وزمان لیست کردن کلید واژه ها آنهارا سازماندهی کنید و توسعه دهید. سپس بهینه سازی کنید وتوجه خود را بر روی برنامه های تبلیغاتی بگذارید. این کلمات کلیدی، سایت شمارا به مسیر درست هدایت می کند.


  نظرات