Open Nav

12 اصل مهم که صفحه نخست وبسایت باید دارا باشد

1505
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
22 1397 دی


12 اصل مهم که صفحه نخست وبسایت باید دارا باشد

 

12 اصل مهم که صفحه نخست وبسایت باید دارا باشد

 


شما هیچ گاه فرصت ان را نخواهید داشت تا تاثیر اولیه را ایجاد کنید.
به همین دلیل صفحه نخست سایت بی شک بیشترین اهمیت را در وبسایت شما دارد.زیرا معمولا بخش زیادی از بازدید سایت درصفحه نخست میباشد بسیار مهم است که بیشتر این افراد را با مدیریت در نهایت به مشتری تبدیل کرد.
ایا میخواهید نرخ تبدیل بازدید صفحه نخست خود را بهینه کنید؟ در این قسمت 12 مورد مهم که هر صفحه باید داشته باشد را به شما میگوییم.


1-    بنر سایت (headline)
یک وبسایت در 3 ثانیه باید به بازدید کنندگان بگوید چه چیز برای ارائه دارد.بنر سایت خود را ساده و قابل فهم طراحی کنید.


2-    توضیحات بنر سایت
توضیحات شما باید مختصری از انچه که ارائه میدهید و یا انجام میدهید باشد.از توضیحات اضافه و بیش از حد درباره خود استفاده نکنید.


3-    تماسهای اولیه
هدف صفحه نخست شما اجبار کردن بازدید کنندگان سایت برای نگاهی عمیق تر به وبسایت میباشد. و راهنمایی افراد به بخشهای مرتبط به چرخه ی خرید.


4-    پشتیبانی تصاویر
تاثیر پذیری اکثرافراد از طریق دیداری میباشد.از یک تصویر حتی از یک ویدیو کوتاه که کاملا بیانگر مصولات ارائه شده شما باشد. از تصاویر هیجان انگیز و موجودی های خود استفاده کنید.


5-    فواید
نیازی نیست که کارهایی را که انجام میدهید توضیح دهید اما اینکه چه اهمیتی دارد.مشتری میخواهد بداند که در اینده خرید از شما چه منافعی خواهد داشت.
از جمله های ساده، قابل فهم و با زبان مشتریان با انها صحبت کنید.


6-    ثبات اجتمایی
 ثبات اجتمایی یک شاخص بسیار قدرتمند برای اعتماد میباشد. که شامل مطالب و نقل قولهای درون صفحه نخست و لینکهایی که برای خواندن انتخاب میشوند.
اضافه کردن اسامی و تصاویر گواهی کننده اعتبار بیشتر میباشد.


7-    جهت یابی
برای کاهش گزافه گویی یک مسیر روشن را به بازدیدکنندگان خود در صفحه اول وبسایت خود نشان دهید. مطمئن شوید که مسیریاب شما در بالای صفحه دیده شود و شامل صفحه جستجو برای مطالب مد نظر کاربران وجود داشته باشد،و کار با ان راحت و اسان باشد.


8-    ارائه محتوا
برای هدایت تعداد بیشتری کاربران به صفحات سایت رخداد ها و محتوای قابل قبول مانند کتابهای الکترونیکی و مطالبی جهت راهنمایی کاربران ،در وبسایت وارد کنید.


9-    Secondary calls to action
Secondary cta  باید شامل یک راه حل و فرصت جایگزین برای کاربرانی باشد که محصولات اولیه مد نظرشان نبوده و یا مورد توجهشان قرار نگرفته است.
زمانی که primary cta  در بالا قرار گرفته باشد secondary cta باید پایین تر قرار گیرد تا کاربران زمانی که به پایین تر صفحه می ایند گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.


10-    امکانات
در بخش امکانات وبسایت لیست برخی از امکانات خود را قرار دهید.این کار به کاربران امکان درک بهتری از محصولات و سرویسهای ارائه شده توسط وسایت شما را میدهد. همچنین این قسمت را روشنتر و خواناتر قرار دهید.


11-    منابع
اکثر بازدید کنندگان وبسایت شما امادگی برای خرید در همان لحضه را ندارند. مطمئن شوید که کاربران میتوانند درباره  اطلاعات و منابع محصول قرار گرفته بیشتر بدانند.
این امر به شما در به دست اوردن اعتبار و تثکر هدایت مشتری کمک بسیاری خواهد کرد.


12-    شاخص موفقیت
ارتباط با مشتریان به شما در افزایش موفق مشتریان و تشخیص نظریات انها درباره وبسایت به شما بسیار کمک خواهد کرد.


  نظرات