Open Nav

غیرفعال یا disabled شدن اینستاگرام

6698
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
16 1397 بهمن

دیسیبل شدن(غیرفعال) اینستاگرام:
دیسیبل اینستاگرام  یا نمایش خطای your account has been disabled چیست و چگونه آن را رفع کنیم؟
رعایت نکردن قوانین اینستاگرام منجرب به غیر فعال شدن یا همان دیسیبل شدن (disable) اکانت اینستاگرام میشود، در واقع پیچی که اینستاگرام غیر فعال کند بازگردان آن کار بسیار سخت و شاید شانسی باشد، و حتما باید اثبات کنید که اینستاگرام پیجتان را به اشتباه غیر فعال کرده تا بتوانید پیجتان را برگردانید.


دلالیل دیسیبل شدن اینستاگرام؟
در بخش قوانین اینستاگرام هر چند وقت به روز میشود میتوانید قوانین آن را مطالعه کنید، اما بیشترین علت های دیسیبل شدن اکانت اینستاگرام را به شما خواهیم گفت:

1- استفاده از فالوور های فیک البته اگر حرفه ای عمل کنید مشکلی پیش نمیاد

2- کپی مطالب و عکس های دیگران بدون رضایت طرف یا بدون ذکر منبع (رعایت حق کپی)

3- استفاده از ربات های اینستاگرام بی کیفیت و ضعف هوشمندی آنها (بر خلاف روبوکلیک دیگر ربات اینستاگرام ها، که مشاهده کردیم اکثرا 1 آیپی بین چندین پیج تقسیم میکنند برای پایین آمدن هزینه ها و سود بیشتر) و فعالیت غیر طبیعی و عدم هوشمند بودن آنها سبب دیسیبل شدن اینستاگرام کاربران شده است. پس بهترین ها رو انتخاب کنید و به فکر آینده پیجتان باشید.سیستم ربات اینستاگرام روبوکلیک تا به امروز اعتراضی در این مورد نداشته است.

4- استفاده از برنامه های غیر جانبی اینستاگرام و برنامه هایی که لایک و فالوور فیک اضافه میکنند.


حساب اینستاگرام غیرفعال شده‌ام را چگونه بازگردانم؟
پیش از این که مراحل را توضیح دهیم، بهتر است بدانید انجام این اقدامات به معنای بازگشت صد درصد پیج اینستاگرام ‌تان نیست و احتمال غیرفعال ماندن همیشگی آن وجود دارد. از طرفی تکرار مراحل ذکر شده در ادامه در طی یک دوره می‌تواند درصد احتمال بازگشت پیج را بیشتر کند. مدت زمان بازگشت حساب کاربری برای بعضی‌ها 3 روز و برای برخی تا 20 روز هم طول می‌کشد. به هر حال برای امتحان شانس بازگرداندن حساب غیرفعال‌تان مراحل زیر را بادقت دنبال کنید.

1. زمانی که وارد برنامه اینستاگرام شدید و با پیغام …your account has been disabled مواجه شدید، به‌جای کلیک بر روی Ok، گزینه Learn more را انتخاب کنید.

your account has been disabled
2. در صفحه جدید باز شده، گزینه let us know را برگزینید.
3. در مرحله بعد در قسمت …If you believe your account was disabled by mistake دو گزینه Yes و No قرار گرفته است. در صورتی که اکانت‌تان برای بیزنیس است، گزینه Yes و اگر به‌صورت شخصی است گزینه No را انتخاب کنید.

اینستاگرامbeen disabled
4. در مرحله بعد اطلاعات خواسته شده مانند آی‌دی اکانت‌تان را وارد کنید. در بخش انتخاب کشور سکونت، بهتر است United States را انتخاب کنید. در این مرحله اگر از شما خواسته شده تا فایلی را آپلود کنید، آن را نادیده بگیرید.

بلاک شدن اکانت اینستاگرام
5. چند ساعت بعد باید یک ایمیل از اینستاگرام دریافت کنید. در این ایمیل از شما خواسته می‌شود تا بر روی یک برگه کاغذ با دست خط خود یک‌سری شماره را که در ایمیل ذکر شده به همراه نام کاربری و نام خود بنویسید و در حالتی که آن را در دست گرفته‌اید، عکس بگیرید. در این عکس باید چهره‌تان مشخص باشد. بعد از انداختن عکس آن را سریعا در جواب ارسال کنید.

بسته شدن اینسنتاگرام
6. پس از آن در ایمیلی از شما خواسته می‌شود تا اگر حساب‌تان به‌صورت بیزینسی است، مدارک مربوط به کارتان را در فایلی ارسال کنید.
7. این مراحل را 2 بار در روز انجام دهید و منتظر پیغام فعال‌سازی مجدد حساب‌ کاربری‌تان از طریق ایمیل بمانید.


  نظرات

نیما توانکی

23/3/1401

سلام درصورتی که ایمیل فرم رفع دیسبل برامون بیاد فرم تکمیل کنیم ولی ایمیل جوابیه از اینستاگرام دریافت نکنیم چه باید کرد و دلیلش چیه؟ممکنه وقتی جواب نمیدن یعنی حساب آنبلاک نمیشه؟