Open Nav

حذف تعداد لایک ها توسط اینستاکرام

2301
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
31 1398 فروردین

مخفی شدن تعداد لایک اینستاگرام

باتوجه به خبر درج شده در برخی از وب سایت ها مبنی بر مخفی شدن تعداد لایک ها در ایسنتاگرام:
 اسپوتنیک، بخش مطبوعاتی اینستاگرام اطلاع داد که این شبکه اجتماعی در حال تست طرح جدیدی نیست که بر اساس آن لایک ها در نظر گرفته نشوند.
اینستاگرام در گزارشی این موضوع را رد کرد.اما جستجو برای روش‌هایی که بتوانند فشار را از محیط این شبکه اجتماعی بردارند چیزی است که همیشه در اندیشه آن هستند.
این تست طرح جدیدی است  که بر اساس این طرح این شبکه اجتماعی می خواهد فالورها بر آنچه که به اشتراک گذاشته می شود متمرکز شوند نه تعداد لایکی که پست‌ها دریافت می‌کنند. در این حالت فقط ارسال کننده پست قادر به مشاهده تعداد لایک‌هایی است که برای یک پست دریافت کرده است.

اخبار مربوط به حذف گزینه لایک در حالی منتشر شده که چند روز پیش دفتر کمیساریای اطلاعات بریتانیا در گفتگو با خبرگزاری Independent به شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام و اسنپ چت پیشنهاد کرد که گزینه‌هایی برای غیر فعال کردن لایک ارائه کنند تا بدین ترتیب کاربران را برای بیشتر پست گذاشتن تشویق نمایند. این نهاد دولتی معتقد است که حذف این قابلیت‌ها می‌تواند در محافظت از امنیت و حریم شخصی کاربران جوان این شبکه‌های اجتماعی مؤثر باشد.

شکی نیست که این موضوع تغییر چشم گیری برای شبکه‌های اجتماعی خواهد بود. لایک‌ها در شبکه‌های اجتماعی اگر چه گاهی جنبه تخریبی دارند، اما اکثر مواقع عامل تشویق‌کننده‌ای برای ارسال پست‌های بیشتر توسط مردم هستند و معمولا پست‌هایی که لایک بیشتری دارند توجه افراد را جلب می‌کنند.
بنابراین باید منتظر ماند و دید که اوضاع در اینستاگرام چگونه پیش می‌رود. تا این لحظه که مشغول خواندن خبر هستید، از سوی گردانندگان این شبکه اجتماعی هیچ تأیید یا تکذیبی صورت نگرفته است.


  نظرات