Open Nav

چگونه تبلیفات ویدئویی در موبایل می تواند به کسب و کار شما کمک کند

1264
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
20 1398 تیر

تبلیغات ویدئویی امروزه بسیار جذاب تر از روش های سنتی تبلیغات است.

بنابراین با ما همراه باشید تا درمورد رشد ویدئو های موبایل ، نحوه ایجاد ویدئو و هدفمندی تبلیفات ویدئویی و محتوای مناسب آن بحث کنیم.

فکر کنید شما یک شرکت طراحی وب سایت در شیراز دارید و می خواهید با انتخاب تبلیغات ویدئویی می خواهید کسب و کار خود را رشد دهید و با مابقی همکارانتان در سطح شهر شیراز رقابت کنید.

اولین نکته مورد توجه  این است که برای ساخت و تولید ویدئو نیازی نیست بودجه زیادی را صرف کنید ، در حقیقت ویدئو با کیفیت بالا را نیز ،میتوانید با موبایل خود ضبط کنید.

هنگام فکر کردن به محتوای ویدئو باید چندین نکته را در نظر داشته باشید:

اولین کار مرتبط بودن است (First, make it relevant)باید محتوایی تولید کنید که مخاطبان شما به آن علاقه مند هستندو با کسب و کار شما مرتبط است (مثلا میتواند آموزش های متناسب در زمینه طراحی و برنامه نویسی وب سایت باشد.)

و سپس مدت زمان آن را کوتاه کنید (Next, keep it short) توجه کنید که مردم وقت زیادی برای تماشا نمیگذارند پس میبایست زمان مناسبی را  برای ان در نظر بگیرید.

می بایست cta  یا همان call to action  واضح در ویدئو خود استفاده کنید مطمین باشید به مخاطبان خود انچه را در اینده می بایست انجام دهند بگویید یا به عبارت ساده تر آن ها را با محتوای ویدئو درگیر کنید و علاقمند نگه دارید تا کارهای شما را دنبال کند.

 هنگام  پخش  تبلیغات ویدیویی، مکان مخاطبان خود را در نظر بگیرید. در مورد زمان روزی که آنها ویدیوهای را  تلفن همراه خود تماشا می کنند فکر کنید و بدانید چه نوع ویدئویی را می پسندند.

چند راه را شما می توانید برای نمایش ویدئو خود انتخاب کنید : نمایش در وب سایت های مرتبط ، نمایش در  شبکه های اجتماعیی همانند کانال یوتیوب یا آپارات که مخصوص نمایش ودیئو هستند یا انتخاب کلمه کلیدی متناسب با محتوا و استفاده از تبلیغات موتورهای جستجو است

 

هرچفدر ویدئو شما هدفمند و مربتط باشد بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 The more targeted and relevant your video ads are, the more engaged your customers will be.


  نظرات