Open Nav

چطور ویدیو در آپارات پربازدید می شود؟

2717
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
1 1398 مرداد

آپارات سرویس ایرانی اشتراک ویدیو است که توسط محمد جواد شکوری مقدم در دوران فیلترینگ سرویس یوتیوب اوج گرفت. کاربرانی ایرانی مشتاق به سرویس روزانه ویدیوهای خودشان را در آن بارگذاری می کنند تا دیگران از آن بازدید کنند. متأسفانه گاهی اوقات دیده می شود که عده‌ای ویدیوهای مناسب در آپارت بارگذاری می کنند، ولی به هر دلیلی از آن ویدیو بازدید کمی صورت می‌گیرد. در اینجا برخی از مشکلات متداول برای شما قرار دادیم که ان شاء الله بتوانید از آن استفاده مفید و شایسته نماید.
ویدیو باکیفیت: با توجه به رشد روزافزون پهنای باند کاربران در ایران، ذائقه کاربران به دریافت و تماشای ویدیوهای باکیفیت و رزولوشن بالا (HD) تغییر پیدا کرده است از این رو توصیه نخست ما بارگذاری ویدیو با کیفیت بالا در سرویس اشتراک ویدیو آپارات است. البته ویدیو خاص حتی اگر بی کیفیت باشد توانایی بازدید بالا را دارد.
عنوان مناسب: در شبکه اجتماعی باید از دانش مهندسی اجتماعی برخوردار بود، لذا باید با استفاده از عبارات هیجان انگیز یا شاید جدی در برخی موارد کاربران را به ویدیو خودتان هدایت کنید. ویدیو با تصویر انتخابی آن باید کاملاً هماهنگ باشد، همچنین عنوان با مفهوم باشد مثلاً هرگز عنوان یک ویدیو را به عنوانی شبیه به «ویدیو اول» منتشر نکنید، زیرا هیچ مفهوم خاصی را در بر نمی گیرد.
افزودن توضیحات: توضیحاتی در مورد ویدیو ارسالی خودتان به صورت خلاصه قرار بدهید، شاید این رمز و کلید موفقیت شما باشد!
برچسب‌ها را جدی بگیرد: هرگز بدون برچسب ویدیو آپلود نکنید!
ویدیوهایتان را درست طبقه بندی کنید: در صورتی که تعداد ویدیو بارگذاری از سوی کانال شما افزایش یابد استفاده از طبقه بندی مناسب عاملی تأثیر گذار در هدایت مناسب کاربران به سوی ویدیو موردنظرشان در کانال شما است؛ همچنین در انتخاب نام برای طبقه بندی را نهایت دقت کنید تا دربرگینده طیف وسیعی از موضوعات باشد، البته برای کانال اختصاصی که به موضوع خاص می پردازند این مورد می تواند صورت دیگری به خود بگیرد.
هدفمند ویدیو ارسال کنید: از حوادث پیرامون خودتان آگاه باشید!
شاید موارد دیگری باشد؛ ولی تنها یک نکته کلیدی را به صورت جداگانه می نویسم تا توجه بیشتری کنید:
شاید باورتان نشود که حتی کانال های پربازدید برخی از خبرگزاری در آپارت از این موضوع اطلاع کافی ندارد، در سرویس آپارات وقتی یک برچسب برای ویدیو خودتان برمی گزینید، توقع دارید که با جستجوی آن برچسب، ویدیو شما در نتایج جستجو مشاهده شود ولی چنین نیست.
در این موارد باید توجه کنید که عین عبارت برچسب در بخش عنوان یا توضیحات ویدیو شما حتما درج شده باشد. به مثال زیر دقت کنید:
عنوان ویدیو فرضی: چطور ویدیو در آپارات پربازدید می شود؟
توضیحات ویدیو فرضی: برای افزایش بازدید ویدیو خودتان در آپارت باید از برچسب ها و سایر امکانات به خوبی استفاده کنید.
برچسب های که برای این ویدیو فرضی مناسب است: آپارات - برچسب - پربازدید
به مرور زمان که ویدیوهای بیشتر در کانال خودتان آپلود نمایید با روش های نوشته شده و نشده! آشنا خواهید شد.


  نظرات