Open Nav

معنی و مفهوم تبلیغات نمایشی یا Display Advertising چیست؟

3211
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
3 1398 مرداد

معنی و مفهوم تبلیغات بنری  یا نمایشی  display advertising  چیست؟

آیا شما با آنها آشنایی دارید و در سطح اینترنت آنها را دیده اید؟

هر کجا که شما اقدام به نمایش بنر، تیزر، کلیپ یا سایر محتواهای.دیداری یا شنیداری در فضای وب  سایت نمایید، در.واقع اقدام به تبلیغات نمایشی در فضای دیجیتال کرده اید در ادامه نحوه کار کرد آنها  و این که چطور می توانند در جذب مشتری به ما کمک کنند را بررسی خواهیم کرد.

فکر کنید تبلیغات نمایشی  نسخه ای از همان تبایغات  آفلاین همانند بیلبورد یا تلویزیون یا  آکهی های چاپی هستند  که صاحبان مشاغل بابت اجاره کردن فضای نمایش آنها هزینه ای  پرداخت میکنند  تا کابران را به مشتری تبدیل شوند. با این تفاوت که در دنیای آنلاین تبلیغات در فضایی همانند بیلبورد و یا کانال های تلویزیونی نمایش داده نمی شوند بلکه در وب سایت ها هستند.

تبلیغات نمایشی به آگهی دهندگان  این فرصت را میدهد تا مخاطبان خود را به صورت هدفمند به  صفحه مناسب هدایت کنند . راه های مختلفی جهت انجام آن وجود دارد شما می توانید مستقیما با مالک آن سایت ها در ارتباط باشید و یا این که یا با کسانی کار کنید که به صورت شبکه ای هزینه را میگیرند و تبلیغ شما را در سایت های که فضایی جهت تبلیغات دارند نمایش می دهند .

display advertise تبلیفات بنری

تبلیفات نمایشی به آگهی دهندگان این امکان را میدهد که تبلیغات خود را در سایت های مرتبط با کسب و کار خود نمایش دهند به طور مثال اگر شما یک شرکت طراحی وب سایت دارید می توانید در بلاگ ها و سایت هایی درخصوص آموزش طراحی وب  که در زمینه فناوری اطلاعات هستند  بنر خود را به نمایش بگذارید.آنها سایت های میتوانند سایت هایی با رتبه و رنک بالا باشند که بازدیدکنندگان بسیار زیادی دارند

به چه صورت؟

ممکن است در سایت خود بخواهید  مخاطبان زیادی  را از محصول جدیدتان مطلع سازید بنابراین در زمانی که آنها اخبار را مطالعه میکنند و یا وضعیت آب و هوا را بررسی  و یا ویدئوی تماشا میکنند تبلیغات نمایشی و یا بنری شما می تواند به آنها انگیزه دهد که به سمت سایت شما هدایت و یا در خبر نامه شما  مشترک شوند. این هدفمند سازی نامیده میشود که در مطالب آتی با جزییات بیشتری به آن خواهیم .پرداخت.

 

حداقل مزیت  استفاده تبلیغات بنری  آشنایی مصرف کنندگان با نام و برند شماست و این کارسبب میشود  در آینده  اعتماد و اطمینان به شما افزایش یابد و  هرگاه محصولی یا خدمتی  در حوزه ی فعالیت شما  را دنبال کنند  و آن را در گوگل یا بینگ سرچ کنند,به محض دیدن اسم کسب و کار شما بی تردید کلیک خواهند کرد و در ثانی شما اگر به روشهای قبلی تبلیغتان ادامه دهید همیشه همان مقدار مشتری را خواهید داشت و از مشتری هایی جدید که روشهای جدید برای شما به ارمغان می آورند محروم خواهید ماند .روشهای دیگرهمانند تبلیغات موتورجستجو مشتریانی برای شما می آورند که به دنبال شما میگردند.اما بنر مارکتینگ برای شما مشتریان جدیدی را به همراه می آورد و همچنین میتواند ترافیک زیادی را به سمت سایت شما هدایت ، تعامل زیادی را با مخاطبانتان ایجاد کند.

 

بطور خلاصه display advertising  یا نمایشی –بنری  میتواند در وب سایت های  مناسبی که ممکن است مخاطبان هدف شما قرار داشته باشند نمایش داده شوندو  از هدف های مختلف بازاریابی شما پشتیبانی کنند.

در مطب بعدی به تفاوت بین تبلیغات بنری و تلیغات کلیکی در موتورهای جستجو را شرح خواهیم داد و این که چطور کمپین تبلیغاتی متناسب با کار خود را بکار بگیریم.

 


  نظرات