Open Nav

طراحی سایت وردپرس در شیراز

873
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
11 1400 تیر

 

دیگر داشتن یک سایت برای شروع کسب وکار اینترنتی آرزو نیست.

شاید در گذشته برای ایجاد سایت نیاز به هزینه‌های بالایی داشتید، اما امروزه با وجود سایت سازهایی مانند وردپرس قیمت طراحی وب بسیار کاهش پیدا کرده است. در واقع قیمت طراحی سایت با وردپرس بسیار کمتر از سایر روش‌های برنامه نویسی تحت وب است و این کار را برای شرکت‌های تازه نفس و نوپا راحت خواهد کرد. چنانچه در شهر شیراز سکونت دارید، شاید در پی طراحی سایت وردپرس در شیراز باشید. شرکت زئوس از شرکت‌هایی است که با سابقه‌ای درخشان و طولانی در این شهر موفق شده تا پروژه بسیاری از سایت‌های بزرگ را با موفقیت به اتمام برساند.

ساخت سایت در شیراز

چرا باید از طراحی سایت وردپرس استفاده کنیم؟

همانطور که گفته شد وردپرس هزینه‌های ساخت سایت را کاهش می‌دهد. از سویی این سیستم مدیریت محتوا ویژگی‌های زیادی دارد که باعث شده بسیاری از مشتریانی که قصد راه اندازی سایت دارند، WordPress را انتخاب کنند. در ادامه با برخی از ویژگی‌های مثبت این ابزار آشنا می‌شویم:

  • وردپرس سئو شده است

برای رسیدن به رتبه‌های برتر موتورهای جستجو و کسب سود نیاز به بهینه سازی سایت دارید. اما جالب است بدانید که توسعه دهندگان وردپرس آن را کاملا بهینه و سئو شده طراحی کرده‌اند. به همین دلیل است که از نظر بسیاری از طراحان موتورهای جستجو علاقه زیادی به این سیستم دارند.

  • وردپرس تقریبا رایگان است

ویژگی دیگر این پلتفرم این است که شما تقریبا هیچ هزینه‌ای برای نصب و راه اندازی آن پرداخت نخواهید کرد. شاید فعالسازی برخی از قالب‌ها و افزونه‌ها هزینه داشته باشد، اما بابت وردپرس هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود. به همین دلیل نیز قیمت طراحی سایت با وردپرس بسیار کمتر از سایر روش‌های ساخت سایت است.

  • مدیریت بسیار آسانی دارد

همه‌ی افرادی که از سایت‌های وردپرسی استفاده می‌کنند، به راحتی و سادگی این سیستم مدیریتی اذعان می‌کنند. در واقع مدیریت و پشتیبانی چنین سایت‌هایی به سادگی آب خوردن است.

  • مشکلات و ارورهای این سایت ساز به راحتی قابل حل است

چنانچه به دنبال طراحی سایت وردپرس در شیراز هستید، شاید یکی از بهترین گزینه‌ها برای شروع کسب و کار WordPress است. باید بدانید که حل مشکلات چنین سایت‌هایی بسیار راحت تر از سایر سایت‌ها می‌باشد، چرا که راهنماهای این برنامه در سطح وب زیاد است.

  • وردپرس open source (متن باز) است

مزیت دیگر وردپرس متن باز بودن آن است. به این ترتیب شما به کدهای سایت خود دسترسی خواهید داشت و می‌توانید آن را مطابق نیاز خود شخصی سازی کنید.

چه سایت‌هایی با وردپرس قابل طراحی است

این سیستم مدیریت محتوا قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد. بنابراین اگر قصد طراحی سایت وردپرس در شیراز را دارید، به راحتی می‌توانید به آن اعتماد کنید، چرا که تقریبا هر سایتی با این برنامه قابل طراحی است:

  • طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
  • طراحی سایت آموزش آنلاین
  • طراحی سایت مجله‌ای خبری
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت خدماتی
  • طراحی سایت پزشکی
  • و بسیاری از موارد دیگر

به جرات می‌توان گفت که ساخت سایت با سیستم محبوب وردپرس بسیار راحت است و انعطاف پذیری بالای این سایت ساز شما را قادر می‌سازد تا هر ایده‌ای را در آن پیاده سازی کنید. هر چند وردپرس برای برخی از سایت‌های خاص یا سایت‌هایی با بازدید بالا شاید مناسب نباشد، اما برای یک کسب و کار کوچک یا ساخت یک سایت نوپا بهترین گزینه است.

زئوس، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت وردپرس در شیراز

طراحی سایت در شهر شیراز

دوستان شیرازی، اگر تمایل دارید سایت خود را به کمک وردپرس بنا کنید و کسب و کار خود را شروع کنید، شرکت زئوس با سابقه‌ای درخشان در خدمت شما است. برای اطلاع از  قیمت طراحی وردپرس در شیراز می‌توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

شرکت زئوس آماده طراحی انواع سایت‌های مختلف از جمله  طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، آموزشی، دانلودی، شرکتی و غیره در این شهر است.

کسب اطلاعات بیشتر 

09357871280

071-36273861-4

 


  نظرات