Open Nav

نمونه کارهای طراحی و ساخت سایت معماری و دکوراسیون داخلی

1001
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
12 1400 آذر

 

امروزه با پیشرفت علم عمران و معماری  اکثر مردم دیگر مانند گذشته به یک وب سایت بعنوان بروشور تبلیغاتی نگاه نمی کنند و به این سطح از آگاهی رسیده اند که وب سایتها جزء مهمی در توسعه کسب و کارها هستند  از طرفی با مجلل تر شدن سبک زندگی های کنونی غالب افراد  با طراحی دکوراسیون آشنایی کامل دارند و همگی رویای داشتن یک خانه ی زیبا با معماری و طراحی و دکوراسیون منحصر به فرد را در سر می پرورانند ، به همین دلیل شما با  داشتن یک وب سایت معماری جذاب می توانید انتقال دهنده ی این رویا به مشتریان وبازگو کننده ی کیفیت خدمات خود در هر ساعتی از  شبانه روزو در هر مکانی  باشید.

ما می دانیم که دنیای مجازی مملو از پروژه های طراحی وب  ناموفق است که ممکن است بجای آنکه به منجر به موفقیت بیشترتان گردد،به  کسب و کار شما آسیب نیز  برساند.یک وب سایت معماری خوب باید بتواند کار و خدمات شما را به نحو احسنت به نمایش بگذارد.

مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت معماری و دکوراسیون


دقت کنید که هرگز نباید  سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که بخواهید معماران دیگر و رقبای خود را تحت تاثیر قرار دهید بلکه یک وب سایت موفق باید بتواند برای مشتریان جذاب باشد و راه حلی برای مشکلات و تقاضای آنها ارائه دهد.

طراحی سایت معماری (Architecture website design ) با سئو مناسب و تبلیغات  در دنیای مجازی یکی از ارزان ترین و پر بازده ترین روش های بازاریابی است.

از آنجا که یک وب سایت معماری خوب نیازمند گذاشتن تصاویر،ویدئو ،مطالب مفید وفایل های مختلف و گاها داشتن یک درگاه پرداخت آنلاین و ... است ، بنابراین  داشتن  یک پنل مدیریتی قوی و حرفه ای که مدیریت آن بدست خودتان باشد نقش بسزایی در موفقیت وب سایت شما دارد. شرکت طراحی وب زئوس  می تواند در این راستا مشاور و مجری خوبی برای طراحی وب سایت مورد نظر شما باشد  چون علاوه بر مدنظر قرار دادن  نکات امنیتی از لحاظ حک شدن سایت  در گرفتن بستر مناسب با سرعت بالا  برای بارگزاری سایت و برنامه نویسی  بصورت بهینه شده (سئو) با 20 سال سابقه در این عرصه تخصص کامل داشته و مدیریت پنل سایت را نیز با یک روز آموزش رایگان به شما واگذار کرده وبمدت یکسال نیز بصورت رایگان وب سایتتان را پشتیبانی خواهد نمود.

اما نکاتی که باید در طراحی سایت معماری باید به  آن توجه داشت عبارتند از:

  • به گرافیک و قالب سایت خود توجه زیادی داشته باشید چون وبسایت شما نشانگر سلیقه تان در طراحی است.
  • از تصاویر با کیفیت برای معرفی خدمات و محصولات خود استفاده کنید، چون باعث میشود در نظر کاربر کیفیت کارو خدماتتان بهتر چلوه کند.

 

  • سعی کنید تا جایی که می توانید ، از الگوهای خاص گرافیکی استفاده نمایید.

هر اندازه خلاقیت بیشتری در طراحی وب سایت معماری خود نشان دهید مدت زمان بیشتری برند شما در ذهن کاربران خواهد ماند.

  • کاربر باید بتوانید با هر وسیله ای که مایل است از سایت شما بازدید کند بنابراین رسپانسیو بودن سایت اهمیت بسیار بالایی دارد.

 

  • نکته حائز اهمیت بعدی دقت به محتوای سایت است اگر کاربران محتوای سایت شما را دوست داشته باشند ، صفحات دیگر را هم مورد بررسی قرار می دهند و مدت زمان بیشتری را به بازدید از سایتتان اختصاص خواهند داد (که این امر تاثیر مثبت بسزایی برای موتورهای جستجوگر گوگل خواهد داشت )و نهایتا اگربتوانند  با سبک  معماری سایتان ارتباط برقرار کنند از طریق آدرس و شماره ذکر شده در صفحه تماس با ما که در سایت قرار داده اید با شما تماس می گیرند. حتی اگر از طریق تماس موفق به یافتن شما نشوند ، قطعا شبکه های اجتماعی دیگر شما را درفضای مجازی دنبال خواهند کرد و بالعکس چنانچه طراحی خوبی برای سایت انجام نداده باشید ، کاربر دیگربه سایت شما باز نخواهد گشت و هیچ نتیجه ای از طراحی سایت معماری نخواهید گرفت.

خلاصه اینکه طراحی سایت معماری به کارفرمایان این صنعت کمک کرده تا  اطلاعاتی در مورد برند  آن ها، سوابق و نمونه پروژه هایشان و راه های ارتباطی با آنان را به راحتی در اختیار کاربران  قرار دهد.  در این راستا سایتی موفق تر خواهد بود که به شیوه ای استاندارد طراحی شده و دائما در حال به روزرسانی باشد  تا در کنار جذب مخاطبین بتواند آن ها را به مشتریانی دائمی تبدیل کند.

 می توان گفت طراحی سایت معماری تبدیل  به  ابزاری قدرتمند برای مطرح شدن در دنیای این هنر کاربردی است.


  نظرات