Open Nav

تولید محتوا؛ راز نجات کسب و کار شما

757
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
17 1400 آذر

تولید محتوا؛ راز نجات کسب و کار شما

تولید محتوا چیست؟

امروزه با افزایش استفاده از اینترنت و فضای مجازی، رونق کسب و کارها تنها به وسیله ی شبکه های اجتماعی و طراحی سایت امکان پذیر است. حتما دیده اید بعضی از کسب و کارها تنها با داشتن یک صفحه ی اینستاگرام یا یک سایت تخصصی به درآمدی چندین برابر بیشتر از قبل رسیده اند. وقتش رسیده که بدانید رمز این افراد تولید محتوا می­باشد اما تولید محتوای اصولی و صحیح. منظور از محتوا، عکس، فیلم یا متنی است که هدف مشخصی دارد. برای آشنایی با تولید محتوا و اصول آن و همچنین خدمات تولید محتوا در شیراز و هر نقطه ی دیگر با ما همراه باشید.

 

تولید محتوای دیجیتال

قبل از هر چیزی باید بدانید که به هر تولید محتوا در حوزه ی دیجیتال مثل شبکه های اجتماعی و وب سایت های مختلف، تولید محتوای دیجیتال گفته می­شود. بعد از خواندن این مطالب احتمالا با خودتان فکر کرده اید که اگر رونق کسب و کار به همین راحتی و فقط با نوشتن چند کلمه و اشتراک گذاری چندین عکس و فیلم است، بهتر است هر چه سریع تر مشغول به این کار شوید اما باید به شما بگوییم که تولید محتوا برای اینکه نتیجه ی مطلوبی در پی داشته باشد باید اصولی باشد برای مثال تولید محتوا در وب سایت باید با توجه به اصول سئو انجام شود. یکی از مهمترین فاکتورها برای محبوبیت نزد موتور جستجوی گوگل، سئو می­باشد. برای همین است که طراحی سایت و تولید محتوای آن بهتر است توسط یک تیم متخصص و کاربلد انجام شود. زئوس یکی از همین تیم هاست که خدمات تولید محتوا در شیراز و هر نقطه ی دیگری را به خوبی انجام می دهد.

 

تولید محتوای دیجیتال

 

تولید محتوا در وب سایت

برای داشتن یک محتوای خوب در وب سایت ابتدا باید کلمه ی کلیدی اصلی محتوا را پیدا کنیم. برای انتخاب درست این کلمه باید به نکاتی از قبیل اینکه کلمه در راستای محتوای کلی سایت باشد، در لیست پر جستجو ترین ها قرار داشته باشد و... دقت کرد. برای یافتن کلمه ی کلیدی اصلی همچنین می­توان از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کرد. همچنین یک محتوا باید کلمات ثانویه داشته باشد که وجه تمایز کلمات اصلی است.

یک محتوای خوب در سایت بهتر است بین 1200 تا 1500 کلمه باشد و به طور کلی از 300 کلمه کمتر نباشد.

برای محتوای سایت بهتر است از دو یا سه تصویر استفاده کرد به طوریکه به تکمیل اطلاعات کمک کند.

عنوان، مهمترین قسمت یک محتواست. یک عنوان خوب باید بتواند مخاطب را جذب کند و او را به سمت خواندن ادامه ی مطلب سوق دهد.

همه ی این موارد به علاوه ی نکات دیگری که در یک مقاله نمی­گنجند، جزء اصول محتوا نویسی هستند که نیاز به آموزش، تکرار و تمرین دارند که برای یادگیری همه ی آنها زمان زیادی نیاز است پس بهتر است تولید محتوا در وب سایت خود را به یک تیم کار درست مثل زئوس که خدمات تولید محتوا در شیراز و هر جای دیگر را انجام می­دهند، بسپارید.

 

 

تولید محتوا در وب سایت

 

تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام علاوه بر متن باید به شکل عکس و ویدیو نیز باشد زیرا محیط اینستاگرام کاملا بصری است و مخاطب شما در این شبکه ی اجتماعی بسیار بی حوصله است در نتیجه محتوایی را دنبال می­کند که جذابیت و گیرایی خاصی داشته باشد. محتوای اینستاگرامی باید کاملا تعاملی باشد به این شکل که مخاطب را ترغیب به لایک، کامنت، ذخیره و اشتراک گذاری محتوای شما کند. علاوه بر این باید بدانید در اینستاگرام برای دستیابی به موفقیت بهتر است به طور منظم به تولید محتوا بپردازید.

 

تولید محتوا در اینستاگرام

 

 

خدمات تولید محتوا در شیراز با زئوس

با خواندن پاراگراف های قبلی احتمالا پی برده اید که تولید محتوای اصولی و درست زیاد هم آسان نیست، برای تولید یک محتوای کارآمد نیاز به آموزش و تمرین است و به قول معروف کار را باید به کاردان سپرد. کارشناسان زئوس با بیش از بیست سال سابقه می­توانند بهترین محتوا را برای شما تولید کنند به طوریکه به آسانی مخاطب را جذب و به مشتری تبدیل کنید. شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ زئوس با بیش از دو دهه تجربه و سابقه به خوبی به خدمات تولید محتوا در شیراز و هر کجای دیگر می­پردازد پس برای رونق کسب و کارتان و درخشیدن در حوزه ی کاری خود زئوس(  www.zeusir.com)را انتخاب کنید.

 


  نظرات

رضا قاسم پور

13/10/1400

لطفا خدمات وتعرفه تولید محتوا در شیراز و تهران را برام ارسال کنید

نیما حسن پور

13/10/1400

شما خدمات تولید پادکست هم جهت محتوا سازی سایت انجام میدید ؟