Open Nav

چگونه شرکت های معتبر در زمینه طراحی وب سایت را بشناسیم؟

828
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
17 1400 آذر

برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی نخستین گام طراحی یک وب سایت قوی است.اما چون رابط کاربری و تجربه کاربری یکی از عوامل بسیار مهم در جذب مخاطبان است  شما نیاز به یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای

امروزه با وجود تعدا کثیر شرکتها و وبسایتهای رایگانی مثل ورد پرس که براحتی می تواند برای شما یک وب سایت طراحی کنند ، انتخاب یکی از آن ها کار مشکلی است.

ممکن است بخواهید با یک سرچ ساده در گوگل به دنبال یافتن شرکتهای حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت باشید ولیکن تمام شرکتهای معرفی شده در رتبه های اول جست وجو ملاک خوبی برای انتخاب نیستند.

فاکتورهای مهمی در بهترین بودن ملاک است که در این مقاله راجع به آن صحبت خواهیم کرد.بعلاه چند شرکت برتر در طراحی سایت درتهران را نیز به شما معرفی خواهیم نمود که با توجه به روزمه کاری و خدماتی که این شرکتها ارائه می دهند می توانید بررسی کرده و بهترین گزینه را برای کار خود انتخاب نمایید.

اما چه عواملی سبب می شود که  یک شرکت، لقب بهترین شرکت طراحی سایت را از آن خود کند.قطعا مجموعه هایی که نکات اصولی و حرفه ای را در طراحی مدنظر قرار می دهند و تخصص کافی در این زمینه دارند!

 

ویژگیهای یک سایت و شرکت طراحی سایت خوب :

همه ی شرکتهای فعال در این زمینه از لحاظ خودشان بهترینند اما اینکه شما بخواهید ،شعار آن ها یا تعداد مشتریانی که دارند را ملاک انتخاب قرار دهید کار درستی نیست! برای یک انتخاب خوب لازم است به معیارهای زیر توجه کنید

  • اگر تعداد نمونه کارهای کوچک و بزرگ یک شرکت که نشان از قدرت خلاقیت و طراحی خوب آن دارد و نیز میزان رضایت مشتریان آن مجموعه را بررسی کنید می توانید به نقاط ضعف و قدرت آنها پی ببرید.

 

  • چون وب سایت شمامعرف برند و محصولات و خدمات ارائه شده توسط شماست ،مهم است که از لحاظ بصری و قالب گرافیکی جذاب باشد و یک طراحی زیبا همراه با امنیت بالا و کد نویسی بهینه و سرعت بارگزاری مطلوب مطابق با استانداردهای مرورگرها ، بهترین تجربه کاربری را برا ی  بازدید کننده از سایت شما  فراهم می آورد.پس سعی کنید شرکتهای را برگزینید که در این زمینه ها تخصص کافی داشته باتشند.

 

 

  • شرکتهایی می توانند در زمینه طراحی سایت بهترین باشند که برای نظرات  شما احترام قائل شوند و مشاوره ی خوب و دلسوزانه ای  در زمینه طراحی یک وب سایت کاربردی و عالی به شما ارئه دهند.

 

  • از آنجاکه ساختار یک وب سایت خوب می بایست از لحاظ جهت دهی به کاربر

User Flow))  بسیار ساده بوده و امکان جستجو در بین محتوای سایت را که به بهبود تجربه کاربر (UX) می انجامد  دارا باشد.بنابراین شرکت انتخابی شما باید تخصص و دانش کافی در این زمینه را داشته و هنگام طراحی سایتتان این نکات را مدنظر قرار دهد.

 

  • نکته بسیارمهم دیگر اینکه وب سایت شما باید از نظر تجربه کاربری ،سئو و برای تلفن های همراه رسپانسیو بوده و بهینه سازی شده باشد.بنابراین با کار طراحی وب سایت خود را به شرکتی بسپارید که طراحی واکنش گرایی را به شما ارائه دهند.

 

  • نکته حائز اهمیت بعدی توجه به میزان ترافیک سایت است.بعبارتی مهم است که وب سایت شما دائم بر اساس یکسری کلمات کلیدی مورد جستجوی کاربران بوده وبالطبع بازدید زیادی توسط کاربران داشته باشد.که این امر سبب بالا رفتن تعامل آن در شبکه های اجتماعی و جذب مخاطبین زیادتر خواهد شد.

 

  • توجه به تناسب قیمت و کیفیت خدمات ارائه شده:

 

طبیعی است که شرکتهایی که خدمات یونیک با خلاقیت بالا ارائه می دهند قیمتهای بالاتری در مقایسه با رقبای خود دارند اما تشخیص اینکه قیمت بالا واقعا نشاندهنده ی کیفیت برترخدمات است یا نه موضوعی است که شما باید با مراجعه یا تماس تلفنی از صحت آن مطمئن شوید.

 

  • نکته اخر اینکه شرکت منتخب شما برای طراحی سایت  بتواند با توجه به مناقشه ی زیادی که در بین برنامه نویسان در زمینه طراحی سایت با ورد پرس و CMS وجود دارد مشاوره ی خوبی در این زمینه به شما ارائه دهد .

گاهی با توجه به محصول و خدمات شما نیاز است یک وب سایت از صفر تا صد مختص شما با امنیت و سرعت بسیار بالا با (با کدهای Php یا  ASP.net) طراحی و برنامه نویسی گردد.گاهی نیز به دلیل کاربری ساده وآسان و وسیع وردپرس می توان سایت را براحتی با آن طراحی کرد .

 

 بر اساس نکات ذکر شده در بالا بهترین شرکتهای طراحی سایت ایران عبارتند از:

  • مرکزتخصصی طراحی وب زئوس

این مرکز با 20سابقه فعالیت در  زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ و تولید پادکست و سئو  بعنوان یکی از شرکتهای متخصص و معتمد در این زمینه در شعب خود در شهرهای تهران ، شیراز، کیش مشغول فعالیت است .

شرکت طراحی وب زئوس با استخدا م مهندسین متخصص دراین زمینه و گرافیستهای ماهر و خلاق تاکنون مفتخر به دریافت گواهینامه ها و افتخارات بسیاری از مراکز مطرح و ذیصلاح گردیده است.

با مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با بخش فروش می تونید براحتی و بصورت کاملا رایگان از خدمات مشاوره ای آنها بهره ببرید.

نکته قوت مرکز تخصصی طراحی وب زئوس ، پشتیبانی 24 ساعته  پس از تحویل دادن پرژه های کارفرمایان می باشد. می دانید که بخش اعظم کار پس از طراحی وتحویل سایت به شما رقم می خورد. این مرکز پس از انجام و تحویل پروژه همگام و همراه با شما یاریتان می کند تا بصورت حرفه ای وبا رعایت نکاتی که در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر حائز اهمیت است اقدام به ورود محتوا و معرفی محصول و خدمات خود به کاربران نمایید. همچنین با آموزش رایگان هنگام اتمام کار طراحی سایت شما ر در کسب رتبه اول سرچ گوگل کمک و راهنمایی می کند.

برای دیدن بیش از 1000 نمونه کاروب سایت  طراحی شده و رضایت مشتریان می توانید

به آدرس سایت  : zeus.ir ویا zeusir.com  و یا  به آیدی @zeusweb    در شبکه های مجازی اینستاگرام  مراجعه نمایید.

  • شرکت داده پردازان

حوزه ی  فعالیت این شرکت در زمینه های  مختلفی مانند:ارائه محصولات رایانه ای و شبکه های سخت افزار و نرم افزار،فعالیت در زمینه طراحی انفورماتیک،خدمات مشاوره ای در زمینه های نظارت بر اجرای طرح های انفورماتیک و.... می باشد.

  • شرکت طراحی کاسپید بعنوان یک شرکت طراحی سایت قدیمی است که  در طی سالهای فعالیت خود پیشرفت زیادی داشته  و اکنون نیز در زمینه طراحی فروشگاههای اینترنتی و اپلیکیشنهای موبایل در حال فعالیت است.

 

  • شرکت طرحی سایت ایران وب لایف

بعنوان یکی از شرکتهای مطرح در زمینه دیجیتال مارکتینگ،  بهینه سازی (سئو) و طراحی اپلیکیشن موبایل مشغول فعالیت می باشد.

 

  • شرکت طراحی وبسیما

با نیروهای متخصص در زمینه طراحی های گرافیکی مشغول به فعالیت است.

 


  نظرات

مریم کشاورز

13/10/1400

به نظرتون مهمترین مزیت رقابتی برای انتخاب یک شرکت طراحی وب سایت چیست ؟