Open Nav

سرعت وبسایت خود را با Google insight بررسی کنید

1783
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
19 1397 آذر

internet speed

از مهم ترین عواملی که در محبوبیت وبسایت تاثیر به سزایی دارد، سرعت بالا آمدن وبسایت و المان های درون آن است. در این پست تحلیل سرعت وبسایت با استفاده از امکانات شرکت گوگل را به شما خواهیم آموخت.

Web Visiting

فرض کنید قرار است وارد یک وبسایت شوید... اگر در هنگام ورود به سایت به دلیل کم بودن سرعت، وقت شما تلف شود، به احتمال زیاد در دفعات بعد وبسایت های دیگری را برای بازدید انتخاب خواهید کرد.

 Google Insight

اولین قدم برای جلوگیری از کاهش سرعت وبسایت کشف وجود یا عدم وجود افت سرعت است که امروزه بسیاری از شرکت ها و وبسایت ها این کار را برای شما انجام می دهند. از مهمترین این شرکت ها گوگل است که با تایپ عبارت test internet speed ویا با جستجوی Google Insights مقدمات تست سرعت وبسایت را برای شما فراهم می سازد.( البته به دلیل تحریم ایران توسط گوگل به فیلتر شکن نیاز دارید.)

 Test Page

برای مشاهده ی نتیجه ی تست باید در کادر جستجو آدرس url مورد نظر را تایپ کنید و نمره ی سرعت وبسایت خود را از 100 دریافت کنید.

 

وب سایت تیم زئوس:

zeusir.com

zeus.ir

چنانچه در مورد سرعت وبسایت، سئو سایت و یا سفارش و طراحی سایت - فروشگاه نیازمند مشاوره رایگان هستید، تیم زئوس آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

 


  نظرات