Open Nav

حل مشکل بن نامحسوس shadowbanدر اینستاگرام

9254
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
22 1397 دی

برطرف کردن بن نامحسوس در اینستاگرام

فرض کنید بعد از تست کردن پیج خود متوجه بشوید که گرفتار ShadowBan شده اید! در این صورت راه رهایی از این مشکل چیست؟!
تاکنون هیچ راهکار مشخصی برای رهایی از ShadowBan بیان نشده است تا بگوییم راهکار قطعی این مشکل فلان است! اما خبر خوب اینکه ShadowBan اینستاگرام دائمی نیست و معمولا دوره های ۲ الی ۳ هفته ای دارد.

در مقاله قبل با عنوان مشکل دیده شدن هشتگ ها و کاهش تعداد لایک توضیحات کامل در خصوص ShadowBan چیست و چطور اتفاق می افتد را بررسی کردیم

در این مقاله به چند راهکار اشاره می کنیم که به کمک آنها می توان طول این دوره را کاهش داد ؛

۱) استفاده از هشتگ های شکسته را متوقف کنید!
در اولین قدم سریعا باید تمامی هشتگ هایی را که در پست های خود استفاده کرده اید را بررسی کنید و هشتگ های شکسته را حذف کنید.

برای تشخیص این امر می توانید هشتگ ها را سرچ کنید و اگر بجز بخش Top Post ، بخش دیگری فعال نبود و یا پیغامی در صفحه نتایج آورده شد، نشان دهنده بن شدن آن هشتگ است و توصیه می شود سریعا آن هشتگ را از پیج خود حذف کنید!

۲) استفاده از ربات ها را متوقف کنید!
همانطور که گفتیم استفاده از ربات ها و سیستم های اتوماتیک سازی، از عوامل بن شدن نامحسوس است. برای کوتاه کردن دوره بن، شما باید استفاده از ربات ها را متوقف کنید!

بله درست است، استفاده از ربات ها بسیار خوشایند است و فرآیند رشد پیج شما را به شدت سرعت می بخشد اما ناچارا باید سعی کنیم کمی واقعی تر عمل کنیم.

توصیه ای که الکس توبی در بلاگ خود می کند، این است که به کل استفاده از این ربات ها را متوقف کنید اما توصیه من اندکی متفاوت تر است که پیش تر برای شما نوشتم. اما توجه کنید که اگر درهر صورت گرفتار ShadowBan شدید، حداقل ۲ الی ۳ ماه به کل از هیچ رباتی استفاده نکنید!

۳) استراحت کنید!
یک توقف فعالیت چند روزه ( ۲ الی ۳ روز) می تواند کمک زیادی بکند! بعضی ها می گویند توقف فعالیت در یک بازه چند روزه، می تواند اکانت شما را ریست کند و این به کمک شما می آید. در واقع با یک تیر چند نشان می زنید و علاوه بر کمک کردن به رهایی پیجتان از بن نامحسوس، اندکی استراحت هم می کنید!!

پس از یک بازه ۲ ۳ روزه که توصیه می شود در این بازه حتی وارد اپلیکیشن هم نشوید(!)، دوباره می تواند به فعالیت خود ادامه بدهید. البته توجه کنید که بصورت دستی به فعالیت خود ادامه بدهید و تا مدتی از روش های اتوماتیک و ربات ها استفاده نکنید!

۴) از تکنیک های مختلف هک رشد استفاده نکنید!
یک سری تکنیک های هک رشد مخصوص بازاریابی در اینستاگرام وجود دارد که برای مثال به شما اجازه می دهد ۶۰ هشتگ برای یک پست قرار دهید. توصیه اکثر متخصصان این است که تا مدتی از این گونه روش ها و تکنیک ها استفاده نکنید و طبیعی تر عمل کنید.

۵) ShadowBan خود را به اینستاگرام گزارش دهید.
ارتباط با اینستاگرام و فیسبوک به این آسانی ها نیست اما ارزش امتحان کردن را دارد.

اینستاگرام ایمیل پشیبانی دارد اما توصیه می کنم از گزینه Report a Problem استفاده کنید و پیامی برای اینستاگرام بنویسید و مشکل را شرح دهید.

نکته مهم دیگر که بید به آن توجه کنید این است که به طور مستقیم اشاره ای به ShadowBan نکنید و نگویید اینگیجمنت من کم شده، بلکه بگویید پست های من در فلان هشتگ نمایش داده نمی شود!

۶) تبدیل اکانت بیزینسی به اکانت شخصی
درباره این روش اطمینان و قطعیتی وجود ندارد اما برخی کاربران گفته اند که این روش برای آنها کارساز بوده است.

منطقی که پشت این روش وجود دارد این است که اینستاگرام و فیسبوک سعی می کنند اینگیجمنت و افزایش فالوور اکانت های بیزینسی را کاهش دهد تا کاربران بیشتر به تبلیغات پولی روی بیاورند و بن نامحسوس کردن این پیج ها، یکی از بهترین روش ها برای کاهش نرخ رشد می باشد.

همچنین منطق دیگر این است که احتمال استفاده از استراتژی های کلاه سیاه در اکانت های بیزینسی بیشتر است و بنابراین با تغییر حالت به شخصی، این حساسیت اینستاگرام از بین می رود.


  نظرات