Open Nav

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا

1066
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
27 1399 اردیبهشت

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا:
یکی از موفق ترین سایت های فروشگاهی ایران در زمینه کسب و کار اینترنتی سایت دیجی کالاست؛ به همین دلیل امروزه درخواست طراحی فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا و یا در حالت کلی ساخت فروشگاه اینترنتی بسیار افزایش داشته است.
شما برای راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا به یک مشاوره دقیق و جامع نیاز دارید، تا بتوانید بهترین تصمیم را برای توسعه کسب و کار خود با معقول ترین هزینه و بهترین کیفیت بگیرید.

امکانات فروشگاه اینترنتی دیجی کالا:
• امکان جستجوی پیشرفته محصولات
• امکان فیلترینگ کالاها بر اساس رنگ، سایز، برند و ...
• امکان مقایسه چندین محصول
• تنوع محصولات
• نمایش ویژگی های فنی و توضیحات کامل محصولات
• امکان برگزاری جشنواره های مختلف
• ارائه پیشنهادهای ویژه و شگفت انگیز
• امکان انتخاب بازه زمانی تحویل کالا
• ارسال رایگان برای فاکتورهایی با مبالغ بالای 100 هزار تومان
• امکان نقد و بررسی محصولات توسط مشتریان
• داشتن طراحی ریسپانسیو (واکنشگرا)
• نمایش کالاهای مرتبط و پیشنهادی
• داشتن درگاه های پرداخت فراوان
• مدیریت داینامیک روش های حمل و نقل
• ارائه پیش فاکتور
• ارسال خبرنامه به اعضای سایت و ..

طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز

فاکتورهای مهمی که از دیدگاه ما برای مشتریان و کاربران اینترنتی اهمیت دارد:

1. سرعت بارگذاری سایت:

سرعت بالای وب سایت و فروشگاه های اینترنتی یکی از تاثیرگذارترین فاکتورها برای ماندگاری بیشتر کاربران در سایت و در نتیجه بالا رفتن رتبه سایت در موتورهای جستجو می باشد.

2. مراحل خرید آسان و پنل مدیریتی ساده:

سایت فروشگاه اینترنتی شما باید دارای مراحل خرید آسان و همچنین پنل کاربری ساده باشد تا هر فردی با هر میزان دانشی بتواند خرید خود را انجام دهد و دچار گیجی و سردرگمی نشود.

3. نمادهای اعتماد و جلب اعتماد مشتریان:

نماد اعتماد الکترونیکی برای تمام فروشگاه های اینترنتی ضروری می باشد. نماد اعتماد موجب اعتماد کاربران به وب سایت شما می شود. همچنین مواردی مثل نشان ملی ثبت (رسانه های دیجیتال) و گواهینامه SSL از سایر فاکتورهای جلب اعتماد کاربران می باشد.

4. تولید محتوای ارزشمند:

جهت جذب و افزایش کاربران وب سایت شما می توانید محتوا و مطالبی که کاربران و مشتریانتان به دنبال آن ها هستند را تولید و انتشار دهید. این کار تاثیر بسزایی در سئوی سایت شما خواهد داشت.

5. دسته بندی اصولی و توضیحات کامل محصولات:

محصولات را در دسته ها و زیر دسته ها به صورت اصولی مرتب نمایید تا کاربر رسیدن به یک کالا دچار سردرگمی نشود. همچنین سعی کنید در رابطه با هر محصول توضیحات و جزئیات آن را به صورت کامل بیان نمایید. این اطلاعات برای کاربران جذاب است.

6. زیرساخت استاندارد و بهینه برای سئوی بهتر:

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود با شرکتی قرارداد ببندید که اصول و استانداردهای سئو را در طراحی و برنامه نویسی وب سایت های شما رعایت نمایند. وب سایت هایی که بر روی سئوی خود کار نمی کنند کاملا بی فایده هستند. امکاناتی همچون نقشه سایت xml و مدیریت کلمات کلیدی نقش مهمی در سئو سایت دارند.

7. طراحی زیبا و ریسپانسیو:

همانطور که می دانید این روزها اکثر کاربران اینترنتی از طریق موبایل به اینترنت دسترسی دارند، بنابراین طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید طوری طراحی شود که در هر سایز نمایشگری (موبایل، تبلت و ...) به صورت استاندارد نمایش داده شود.

8. قیمت مناسب محصولات:
یکی از دلایل عدم استقبال کاربران از فروشگاه های اینترنتی قیمت بالای محصولات می باشد. کاربران اینترنتی دوست دارند کالاهای خود را به راحتی در کمترین زمان و با قیمت مناسب خریداری نمایند.

9. پشتیبانی و پیگیری سفارش:
پشتیبانی در کسب و کارهای اینترنتی برای کاربران بسیار مهم است، بدون شک همه به فروشگاه هایی که دارای پشتیبانی قوی هستند اعتماد بیشتری می کنند.

سایت مشابه دیجی کالا , ساخت سایت دیجی کالا , شرکت طراح سایت دیجی کالا , طراحی سایت شبیه دیجی کالا و ... عناوینی است که جستجوی زیادی در فضای اینترنت را به خود اختصاص داده اند. این موضوع نشان دهنده محبوبیت و موفقیت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در میان عامه مردم بوده و بدیهی است داشتن یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای و پیشرفته مشابه سایت دیجی کالا می تواند تا حدی در موفقیت یک فروشگاه اینترنتی تأثیرگذار باشد.

ما می توانیم تمام نیازمندی های فروشگاه اینترنتی شما را با بالاترین کیفیت پیاده سازی نماییم. شرکت طراحی سایت زئوس با 18 سال تجربه در زمینه طراحی و برنامه نویسی وب سایت، تمام دغدغه ها و نیازمندی های مشتریان را شناخته و وب سایت هایی را که طراحی و راه اندازی می کند، تمام نیازهای مشتریان را برای راه اندازی و مدیریت سایت پوشش می دهد. برای طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی با کامل ترین امکانات فروشگاهی (در حد دیجی کالا و بالاتر) با مشاوران ما تماس بگیرید.


  نظرات