Open Nav

بهترین ومعتبر ترین شرکت طراحی وبسایت در شیراز

1077
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
15 1400 اردیبهشت

طراحی و ساخت یک وب سایت خوب و حرفه ای، یکی از اصلی ترین راه های مدرن کردن کسب و کارهای سنتی می باشد. سایت هر مجموعه یا شرکت نمایان کننده مجموعه، محصولات، خدمات و نهایتا معرفی کننده برند آن شرکت می باشد. می توان گفت جذابیت بصری همراه با سرعت و امنیت کارآمد و ساختار صحیح از مهم ترین شاخصه های یک سایت خوش ساخت و با طراحی حرفه ای می باشد. شرکت زئوس با بهره بردن از به روز ترین تکنولوژی ها برای طراحی وب سایت و به کارگیری 30 نفر برنامه نویس حرفه ای و طراح خلاق یکی از پیشتازان عرصه طراحی و ساخت سایت و ارائه خدمات در این زمینه می باشد.

 بهترین شرکت طراحی سایت شیراز

 

معرفی شرکت زئوس بهترین شرکت طراحی وب در جنوب کشور

شرکت زئوس  در حوزه های طراحی سایت، و ساخت و طراحی اپ موبایل، و طراحی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا اقدام به ارائه خدمات می نماید. این شرکت با طراحی وب سایت واکنشگرا ( ریسپانسیو ) و کاملا سفارشی با در نظر گرفتن نیاز و خواست کارفرما، اقدام به پیاده سازی و ساخت سایت ویژه و منحصر به فرد برای مشتریان خود می نماید. طراحی سایت با asp.net mvc یکی دیگر از خدمات تیم حرفه ای زئوس می باشد که با بهره گیری از تکنولوژی روز و معماری MVC طراحی های بهینه با ساختاری قوی و فاقد نقص را به مشتریان خود عرضه می کند.

استفاده از تکنیک‌ های سئو در وب سایت به دانش ویژه‌ای نیازمند است از این جهت باید طراحی وب سایت، بهینه ‌سازی و ارتقا رتبه آن را به یک تیم حرفه ای سپرد. در طراحی های شرکت زئوس تمام اصول فنی و حرفه ای، زیبایی ظاهری طراحی، و همچنین سئو وب سایت به صورت کامل رعایت می شود. طراحی سایت اولین قدم وارد شدن به تجارت الکترونیک و تجارت آنلاین می باشد. لذا این شرکت قابلیت ارائه خدمات طراحی سایت با موضوعات متنوع در تمام زمینه های تجاری، برای سازمان های مختلف را دارا می باشد.  

طراحی اپلیکیشن موبایل هم از لحاظ فنی باید در سطح مطلوب و استانداردی  قرار داشته باشد و هم از لحاظ جذب کاربر بتواند عملکرد خوبی نشان دهد. لذا پیاده سازی آن را باید به یک تیم کاملا حرفه ای در این زمینه سپرد. سفارش ساخت اپلیکیشن موبایل در تیم حرفه ای زئوس با به کارگیری افرادی که دانش کافی در این عرصه را دارند به بهترین شکل ممکن اجرا خواهد شد.

ارائه جلسات مشاوره مختلف برای رسیدن به نتیجه کارآمد، از ارکان مهم روند احترام به نظر مخاطب در شرکت های برتر است. شرکت زئوس واحد برتر در مشتری مداری شناخته شده و با ارائه مشاوره رایگان طراحی سایت با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه کارفرمایان خود سعی در هر چه بهتر کردن خروجی بدست آمده و ارائه با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را دارد.

بهینه سازی سایت و افزایش سرعت بارگذاری از دیگر ویژگی ‌های خدمات طراحی سایت در شرکت زئوس می باشد. نیاز به نگهداری از ملزومات هر سایت فعال می باشد، حتی می توان پشتیبانی سایت را از طراحی و ساخت آن مهم تر دانست. ارائه خدمات درجه یک پشتیبانی سایت، از رسالت های این شرکت با بیش از دو دهه سابقه می باشد که به منظور جلب رضایت مشتریان توسط این واحد برتر مشتری مدار به بهترین نحو ممکن انجام می پذیرد.

در طراحی حرفه ای وب سایت پیکربندی و ساختار کد نویسی می بایست مطابق با استاندارد های مرورگرها باشد. از جمله نقاط قوت این مجموعه، تعامل مطلوب و تاثیر گذار متخصصین و افراد خلاق و همچنین بهره بردن از متد روز و جدید ترین فناوری های طراحی می باشد. بیش از بیست سال تجربه و سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت و تجارت الکترونیک همراه با به کار گرفتن نیروی متخصص و حرفه ای، گواه عملکرد مثبت تیم زئوس در طراحی و آن چه که یک وب سایت همه چیز تمام و بی نقص نیاز دارد خواهد بود. 

مجموعه زئوس، بهترین شرکت طراحی وب در شیراز دارای نمونه کار های موفق در زمینه طراحی سایت در شیراز، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، ساخت و طراحی اپ موبایل در شیراز همچون ........ می باشد. این مجموعه با بیش از 20 سال تجربه درخشان و کار کردن با برند های معتبر جایگاه ویژه ای در بین برترین ها در زمینه راه اندازی سایت در شیراز کسب کرده است. قابل ذکر است که تعرفه طراحی سایت در شیراز با در نظر گرفتن قابلیت ها و امکاناتی که برای یک پروژه پیاده سازی و اجرا می‌شود، ارزیابی می گردد.

 

بهترین شرکت طراحی سایت فارس

 

امروزه تعداد زیادی شرکت های مختلف اقدام به طراحی سایت می کنند، اما مهم ترین معیار برای جز برترین های این کار بودن، اعتماد شرکت ها و مشتریان بزرگ است که طراحی سایتشان را به هر مجموعه ای نمی سپارند. نمونه کار های مختلف و متنوع یک مجموعه نشان از قدرت آن مجموعه و خلاقیت و توان بالای آن تیم دارد. تیم حرفه ای زئوس  با داشتن سابقه درخشان و راه اندازی بیش از 2000 وب سایت داخلی و خارجی مجری بزرگترین برند های تجاری جنوب کشور می باشد، و بهترین شرکت طراحی سایت در جنوب کشور شناخته می شود. در این قسمت با مشاهده  نمونه کار های طراحی وب سایت  این شرکت می توان عملکرد موفق تیم حرفه ای زئوس را ارزیابی کرد.

 هزینه طراحی سایت

هزینه لازم برای خدمات طراحی سایت در شرکت های مختلف متفاوت است. هر مجموعه با در نظر گرفتن عوامل مختلف قیمت طراحی سایت خود را برآورد کرده و اعلام می دارد. باید در نظر داشت که استفاده از علم و تجربه برنامه نویسان حرفه ای و بهره بردن از خلاقیت های ناب و به کارگیری به روز ترین تکنولوژی ها ارزان نخواهد بود. با این وجود شرکت زئوس همواره در تلاش بوده در کنار ارائه خدمات طراحی وب با کیفیت فوق العاده و مثال زدنی هزینه طراحی سایت  تا حد امکان مناسب باشند. در ادامه در جدول قیمت طراحی سایت این شرکت انواع تعرفه طراحی سایت و هزینه ساخت سایت و همچنین قیمت سایت اختصاصی قابل مشاهده است. بر اساس این تعرفه ها پس از نیازسنجی و بررسی امکانات فنی پیاده شده در یک وب سایت هزینه نهایی به کارفرما اعلام می‌گردد.

 


  نظرات