Open Nav

بازاریابی دیگاه یا کامنت مارکتینگ

775
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
5 1400 خرداد

بازاریابی دیدگاه یا کامنت مارکتینگ

برای برند شدن در دنیای دیجیتال مارکتینگ همواره باید به ترفندهای جدید مسلط باشید تا در مواقع لازم، آن‌ها را به کار بگیرید. یکی از این ترفندها کامنت مارکتینگ یا بازاریابی دیدگاه است که در پست‌های سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف با استفاده‌ی صحیح از کامنت مارکتینگ می‌توان از آن در جهت برندینگ و حتی سئو سایت استفاده کرد. کامنت مارکتینگ ( Comment  Marketing )  یا بازاریابی دیدگاه، یک روش دیجیتال مارکتینگ می‌باشد که به معنی استفاده‌ی تبلیغاتی از بخش نظرات در پست‌ها می‌باشد.

بازاریابی دیگاه یا کامنت مارکتینگ

کامنت مارکتینگ یا بازاریابی دیدگاه دو حالت دارد حالت اول اینکه افراد را ترغیب می کنید که وارد پست شما یا وب سایتتون بشوند و دیدگاه خودرا که شامل 5 نکته هست بیان کنند:

1. کاربران را تشویق کنیم که کامنت بگذارند به طور مثال بنویسیم که اگر سوال یا نظری دارید برای ما کامنت کنید.این کار باعث میشود که نرخ تعامل صفحه شما یا سایت شما بالا برود و همچنین پیامی به سمت گوگل فرستاده میشود که این صفحه توی کلمه کلیدی مدنظر کاربر ارزش بیشتر دارد و همین باعث میشود مطلب شما نسبت به سایر مطالب در گوگل رتبه بهتری داشته باشد و مطلب شما بالاتر باشد.

2. کامنت ها باید کامل و با هدف سئو (استفاده از یک سری کلمات کلیدی مدنظر) انجام بشود

3. کامنت بخشی از محتوای پست شماست که شما میتونید روی کلمات کلیدی مدنظر لینک سازی انجام بدید

4. در جواب کاربر از کاربر سوال بپرسید و کاری کنید که کاربر دوباره وارد سایت شما بشود و با یک کامنت دیگر سوال شما را پاسخ دهد.

5. خودتان شروع کننده باشید: اگر کسی وارد سایت شما نمیشود و کامنتی نمیگذارد بایک کامنت هوشمندانه (مرتبط با محتوا) کاربر را ترغیب به کامنت گذاشتن بکنید و این چرخه را ادامه بدهید.

Comment  Marketing

و حالت دوم کامنت مارکتینگی هست که خودمان باید انجام میدیم

1. در حوزه فعالیت خودمان، سایت ها و پیچ های پربازدید که محتوای خوب و رتبه بالایی داشته باشه پیدا می کنیم.

2. یک پست یا مطلبی را پیدا می کنیم و کامل راجب آن مطلب اطلاعات کسب می کنیم وآن مطلب را بارگذاری میکنیم بعد از آن دیدگاه و نظرات خودمان را زیر آن قرار میدهیم باید به گونه ای کامنت کنیم که نشان بدهد ما در حرفه خود تخصص لازم را داریم. این روش باعث میشود افرادی که روزانه وارد پیچ ما و یا وب سایت ما میشوند حداقل روزی یک کامنت بگذارند که این روند باعث میشود در ماه 30 تا کامنت که روزی ده تا فالورم هم بگیرید در یک ماه 300 فالور داشته باشیم. توجه کنید به هیچ عنوان زیر پست های بقیه تبلیغات کار خودتان را نذارید و یا توی اینستاگرام از فالورهای فیک یا ربات هایی که تبلیغات کارتان می کنند استفاده نکنید این بدترین نوع تبلیغ هست.

در این راستا آژانس دیجیتال مارکتنیگ زئوس آماده پاسخ گویی و مشاوره رایگان با شما عزیزان می باشد جهت اطلاعات بیشتر با شماره تماس

تلفن همراه: 09357871280

تلفن ثابت: 07136273863

دفتر مرکزی: شیراز - خیابان عفیف آباد - مجتمع حافظ - طبقه پنجم - واحد 15


  نظرات