Open Nav

آشنایی با بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

1070
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
10 1400 تیر

در صورتی که به تازگی وارد یک کسب و کار جدید در تهران شده اید و یا چندین سال است که در تجارت سنتی خود کسب درآمد می ‌کنید؛ پس بی شک به طراحی سایت در تهران نیاز پیدا می کنید. چرا که در عصری که زندگی می ‌کنیم؛ افراد با بسترهای آنلاین همچون سایت، بسیار اخت پیدا کرده اند و خریدات، سفارشات، دریافت خدمات و ... را از طریق آن ‌ها انجام می‌ دهند.

برای رونق هرچه بیشتر کسب و کار، تبلیغات و معرفی خدمات و محصولات خود همین حالا برای طراحی وب سایت در تهران دست به کار شوید. اکنون در صورتی که به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت در تهران می‌ گردید؛ قطعا شرکت زئوس با بیش از ۱۹ سال در حوزه ساخت سایت در تهران، می ‌تواند به شما در این مسیر کمک کند.

 

انتخاب طراح سایت در تهران

شرکت زئوس، به عنوان یکی از بهترین شرکت ‌های طراحی سایت در تهران، طبق نوع تجارت و کسب و کار شما، مطابق با استانداردهای جهانی و متناسب با سلیقه کارفرمایان، سایت های اختصاصی و با کیفیت برای شما طراحی می ‌کنند. این شرکت با توجه به حساسیت های زیادی که در انتخاب متخصصین و برنامه نویسان خود دارد؛ قطعا وب سایت شما را طبق متد های روز دنیا در بالاترین سطح کیفیت طراحی می کند.

در حال حاضر بیش از ده ها نمونه سایت در حوزه های املاکی، حقوقی، فروشگاهی، پزشکی، خبری، شخصی، گردشگری و ... طراحی شده است. فرقی ندارد که در چه حوزه ای شروع به فعالیت کرده اید؛ ما سال‌هاست که در زمینه طراحی سایت در تهران برای تمامی کسب و کارها فعالیت داریم و قادر به ساخت بهترین و باکیفیت ترین و همچنین پربازدیدترین سایت برای شما خواهیم بود.

انتخاب طراح سایت در تهران

خدمات زئوس برای طراحی وب سایت در تهران

شرکت زئوس جهت طراحی وب سایت در تهران، طیف وسیع و به روزی را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. شما با درخواست خدمات طراحی سایت در غرب تهران، طراحی سایت در شرق تهران، طراحی سایت در شمال تهران مشمول خدمات زیر خواهید شد:

  • طراحی سایت اختصاصی از طریق به روز ترین کد نویسی ‌ها

کد نویسی و ساخت صفحات سایت توسط برنامه نویسان خبره در تهران انجام می ‌شود. خط به خط کدها طبق آخرین متدها و تکنیک های برنامه نویسی نوشته شده و به روز رسانی خواهد شد.

  • طراحی وب سایت در تهران به صورت کاملا واکنش گرا (ریسپانسیو)

کلیه صفحات وب سایت، با انواع دیوایس ها در هر اندازه ای واکنش گرا می ‌باشد. هر کاربری چه با موبایل چه با تبلت و چه با استفاده از لپتاپ در هر اندازه صفحه نمایشی، سایت را در بهترین حالت چیدمان مشاهده می کند.

  • تولید و مدیریت محتوای وب سایت

درج محتواهای یونیک و بسیار باکیفیت و مدیریت آن ‌ها بسیار اهمیت دارد. این خدمات توسط تیم نویسنده خبره در تهران انجام می ‌شود.

  • بهینه سازی وب سایت (seo)

جهت دیده شدن و قرار گرفتن سایت در صفحه ی اول گوگل، تکنیک های پیشرفته سئو برای سایت پیاده سازی خواهد شد. به واسطه بهینه سازی سایت، تعداد کاربران و بازدید سایت روزانه بالاتر می ‌رود و به تبع شما را هدف اصلی و کسب درآمد بیشتر نزدیک تر می ‌کند.

  • بالا بردن سرعت سایت و بهینه سازی آن

سرعت بالای سایت یکی از مهم ترین عوامل ماندگاری کاربر است؛ بنابراین ما این خدمات بسیار مهم را از طریق کد نویسی ‌ها و تکنیک های پیشرفته برای وب سایت شما ارائه خواهیم داد.

  • آموزش کار با پنل مدیریتی سایت

یکی از شایع ‌ترین شکایات افراد از سایر شرکت ‌های طراحی وب سایت در تهران، عدم آموزش مناسب و راهبردی به کارفرمایان می باشد. اما شما با آموزش هایی که از سوی متخصصین شرکت زئوس دریافت می‌کنید؛ بعد از چند جلسه کوتاه، می ‌توانید به راحتی با پنل مدیریت سایت کار کنید.

قیمت طراحی سایت درتهران چقدر است؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته سایت

پشتیبانی ۲۴ ساعته، یکی از مهم‌ ترین خدمات یک  شرکت طراحی سایت در تهران می باشد. این خدمات در سطح های متفاوتی جهت رفع مشکلات احتمالی، پاسخ به برخی سوالات، تغییرات سطحی و ... برای کارفرمایان عزیز ارائه خواهد شد.

قیمت طراحی سایت درتهران چقدر است؟

قیمت طراحی سایت در تهران بسته به نوع کسب و کار، نوع پلتفرم، تعداد خدمات دریافتی و ... متفاوت است. حال برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت طراحی سایت در تهران می ‌توانید همین حالا با شرکت زئوس تماس بگیرید.

تیم طراحی وب سایت تهران


  نظرات