Open Nav

طراحی وب سایت حرفه ای ، همراه با شرکت زئوس

963
نویسنده : مدیر سایت
منبع : سایت زیوس
17 1400 تیر

در دنیای مدرن امروز به منظور همگام شدن با تغییرات جهانی، لازم است در دنیای مجازی نیز از رقیب های خود پیشی بگیرید به طور مثال ساخت سایت و طراحی سایت برای هر فردی که فروشگاه یا کسب کاری در دنیای فیزیکی دارد لازم و ضروری می باشد. طراحی سایت عالی و مطابق با تمام پلتفرم ها می تواند نام شما و برند کسب و کارتان را در دنیای مجازی معروف کند طبیعتاً شناخته شدن محصولات باعث افزایش میزان فروش آنها خواهد شد.

به منظور انجام طراحی سایت ضروری است طراحان سایت دقت فراوانی داشته باشند به دلیل آنکه مسئله سئو سایت کاملا متاثر از نوع طراحی سایت می باشد. از این روی شرکت زئوس، بهترین شرکت طراحی وب سایت برای جلب رضایت و اعتماد شما عزیزان بهترین طراحان سایت را به کار گرفته است و همچنین در زمینه خدمات طراحی سایت به منظور افزایش ایمنی وب سایت به هیچ عنوان از قالب های آماده استفاده نمی کند و به عبارتی قالب های مورد نظر توسط بهترین طراحان حرفه ای سایت، ایجاد می گردند. قالب های آماده معایب فراوانی دارند میتوانند سرعت سرور شما را کند کنند زیرا بیشترین ظرفیت توان سی پی یو و رم سرور را به خود اختصاص می دهند.

به طور خلاصه به منظور پشتیبانی بهتر از شما کاربران محترم، شرکت زئوس در هنگام استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان مانند وردپرس و ... تحت هیچ شرایطی از قالب های آماده و حتی پولی استفاده نمی کند و تنها از قالب های اختصاصی که توسط طراحان شرکت ایجاد شده، در عملیات طراحی وب سایت بهره می برد.

گفتنی است که شرکت زئوس معتبرترین شرکت در کشور می باشد که خدمات طراحی سایت حرفه ای خود را به تمام نقاط کشور عرضه می کند خدمات طراحی وب سایت شرکت زئوس بسیار با کیفیت بوده و همچنین از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد و به همین دلیل در بین کاربران بسیار محبوب و شناخته شده می باشد.

طراحی سایت

 

نمونه کارهای طراحی شرکت زئوس را می توانید با ورود به سایت شرکت مشاهده کنید. کارکنان شرکت بسیار با تجربه و دارای دانش کامپیوتری بسیار بالایی می باشند و در قسمت نمونه کارهای شرکت، مشاهده خواهید کرد که این افراد برای انواع کسب و کارها که در حوزه اداری و دولتی - کارخانه صنعتی - آموزشی - گردشگری - معماری و دکوراسیون - فروشگاه اینترنتی - شخصی و تجاری و ... فعالیت دارند بهترین طراحی حرفه ای وب سایت را انجام داده اند.

انواع طراحی سایت توسط شرکت زئوس

طراحی وب انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها برای کسب و کارهای خاصی تعریف شده اند و به طور معمول طراحی وب سایت به سه صورت اصلی انجام می شود که عبارتند از؛ طراحی سایت اختصاصی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی که در ادامه مطالب به شرح مختصر هر کدام از آنها می پردازیم.

طراحی وب سایت اختصاصی یا طراحی حرفه ای سایت

این نوع از طراحی به صورت سفارشی توسط خود کاربر یا شرکت انجام می گیرد به طور که تمام متعلقات سایت مانند قالب ها به صورت کاملا شخصی سازی شده در حین عملیات طراحی وب سایت به کار گرفته می شود. نوع طراحی در این مدل از سایت ها بسیار حرفه ای انجام می گیرد به گونه ای که از سیستم های مدیریت محتوای رایگان استفاده نمی شود و طراحان با مهارت و دانشی که دارند اقدام به طراحی وب سایت شما می کنند.

مزایای طراحی وب سایت اختصاصی به صورت زیر می باشد؛

امنیت در این نوع از سایت ها بسیار بالا است.

قادر هستید انواع قابلیت ها را به طور نامحدود به وب سایت اضافه کنید.

می توانید افرادی را که از سایت شما بازدید میکنند را دسته بندی کنید و به برخی از مخاطبان که فعالیت بالایی دارند امتیاز بیشتری دهید.

به دلیل آنکه تمامی مراحل عملیات کدنویسی، کاملا توسط کارکنان شرکت صورت می گیرد طراحی سایت شما بسیار اصولی و سازگار با کسب و کارتان صورت خواهد گرفت.

برند شرکت شما فوق العاده تاثیرگذار خواهد بود.

در حین طراحی وب سایت اختصاصی از ویژگی SEO-Base استفاده می شود که در این صورت شما در زمینه صرف هزینه و زمان، صرفه جویی چشم گیری خواهید کرد.

 

طراحی سایت شرکتی

در این نوع از طراحی وب سایت، تمام ویژگی کسب و کار مورد نظر و محصولات آن نیز توسط کارکنان شرکت مورد مطالعه و ارزیابی قرار می گیرد تا بهترین طراحی وب سایت را برای کاربر محترم انجام دهند. نوع طراحی وب سایت از نظر گرافیک و سئو و ... کاملا بستگی به نوع شرکت درخواست کننده دارد.

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت واکنشگرا می تواند کمک بزرگی را به بازدیدکنندگان عرضه کند به طور مثال اگر شما عزیزان با یک پلتفرم خاصی مانند موبایل و تبلت قصد داشته باشید از سایت فروشگاهی دیدن بکنید و اگر بعد از ورود به سایت، عکس ها با اندازه غیر طبیعی ظاهر می شوند یا متن ها را به خوبی نمی توانید بخوانید این مشکل به این دلیل است که سایت واکنشگرا نیست و مطابق با تمام پلتفرم ها طراحی نشده است.

ساخت و طراحی سایت فروشگاهی باید به صورت واکنشگرا طراحی شود و علاوه بر آن باید کاربری بسیار راحت و ساده ای داشته باشد تا همه افراد جامعه بتوانند از آن استفاده کنند. وجود ویژگی فیلتر کردن و جستجوی پیشرفته نیز در سایت فروشگاهی ضروری است و می تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا کالای مورد نظرشان را به سرعت پیدا کنند.

دسته بندی محصولات نیز از دیگر ویژگی های سایت فروشگاهی می باشد که در حین عملیات طراحی وب سایت طراحان شرکت به آن توجه ویژه ای دارند. البته مطالب و مشخصات محصولات فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای نوشته شود که بازدیدکننده برای انتخاب و خرید آن ترغیب شود و همچنین لازم است مشخصات محصولات بسیار ساده درج شود تا باعث سردرگمی بازدیدکنندگان نباشد.

تعرفه و قیمت طراحی سایت بسته به نوع سفارش و امکانات کارفرما دارد شما با ورود به سایت شرکت زئوس و همچنین با دریافت مشاوره رایگان از همکاران، می توانید هزینه و زمان طراحی وب سایت را محاسبه کنید. بعد از مرحله طراحی و ساخت وب سایت، از طرف شرکت زئوس به مدت زمان مشخص شده ای پشتیبانی می شوید تا در صورت بروز مشکل، سریعاً آن را رفع کنید.

طراحی سایت و اپلیکیشن از خدمات ارزشمندی است که شرکت زئوس می تواند به شما کاربران محترم و گرامی عرضه کند تا به آسودگی خاطر و توسعه تجارت شما بیانجامد.


  نظرات